استعداد فوق العاده دانشجویان عامل پیشرفت ایران در عرصه‌های مختلف

فرماندار کوهبنان گفت: دانشجویان استعداد‌های فوق العاده‌ای دارند که باعث شده اند ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف گوی سبقت را از دیگران برباید.

فرماندار کوهبنان گفت: دانشجویان دهه هشتادی ظرفیت هاو استعداد‌های فوق العاده‌ای دارند که باعث شد ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف از جمله هوا و فضا، هسته‌ای، نانوتکنولوژی، پزشکی و... گوی سبقت را از دیگران برباید.

مجید توکلی در جلسه کمیسیون دانشجویی شهرستان گفت: دانشجویان قشر حساسی هستند لذا باید با اجرای برنامه‌های مذهبی، فرهنگی و هنری و بها دادن به این عزیزان در راستای جذب آنان اقدام کنیم.

وی ابراز داشت: توسل و تمسک به اهلبیت خصوصا بی بی دو عالم حضرت زهرا (س) باعث می‌شود دنیا و مشکلات را فراموش کنیم جا دارد جوانان را به این سمت و سو هدایت کنیم.

مجید توکلی افزود:زود رنجی، احساسی بودن، بالا بودن سطح توقع از ویژگی دوران نوجوانی است در دهه ۱۳۳۰ دانشجویان با بصیرت و معرفت پرچم عزت و اقتدار ایران اسلامی را در برابر استکبار جهانی به اهتزاز درآوردند و این حرکت همچنان با قوت و اقتدار ادامه دارد.

وی ابراز داشت: دانشجویان در پیروزی و تثبیت انقلاب، دوران دفاع مقدس و سازندگی، خاموش کردن فتنه‌ها و ایستادگی در برابر اغتشاشگران پیشتاز و در خط مقدم بودند و در این راستا شهیدان عزیزی را تقدیم اسلام و انقلاب کردند.

فرماندار کوهبنان بیان داشت: دانشجویان دهه هشتادی روایت گر، احساساتی، سلطه پذیری کم اماظرفیت هاو استعداد‌های فوق العاده‌ای دارند که باعث شد ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف از جمله هوا و فضا، هسته‌ای، نانوتکنولوژی، پزشکی و. گوی سبقت را از دیگران برباید.

وی در ادامه گفت: دشمنان که طی ۴۲ سال گذشته به اهداف شوم خود دست پیدا نکردند در تلاش هستند با اثر گذاری بر روی افکار و اندیشه‌های دانشجویان به ایران اسلامی ضربه بزنند.

توکلی افزود: دانشجویان همواره مورد توجه مقام معظم رهبری هستند به گونه‌ای که معظم له همواره ضمن دیدار با آنان، ارسال پیام تبریک به برترین‌ها و مدال آوران و تجلیل از نخبگان و افتخار آفرینان از این عزیزان حمایت می‌کنند.

برچسب ها: دانشجویان ، کمیسیون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار