وضعیت خوابگاه‌های دانشجویی در استان بوشهر بهبود یابد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: تلاش داریم تا وضعیت خوابگاه‌های دانشجویی در استان بوشهر بهبود یابد.

اکبر پورات معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر سه‌شنبه‌شب در بازدید از خوابگاه دانشجویان واحد پسران و خواهران دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اظهار کرد: ۱۶ آذر ماه، روز دانشجو نماد استکبارستیزی، استقلال خواهی و نمونه والای مقاومت تاریخی جوانان و دانشجویان غیور ایران عزیز و تبلور بصیرت و یادآور فداکاری، رشادت و حریت دانشجویی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر در این بازدید تصریح کرد: همه تلاش ما در استان، ارتقای شاخص‌های مربوط به امکانات، زیرساخت‌ها و خدمات رفاهی به دانشجویان است تا در نهایت همگی بتوانیم یک شرایط مناسب‌تر را برای دانشجویان و رضایت آنان را فراهم کنیم.

رئیس کمیسیون دانشجویی استان بوشهر ضمن گفت‌وگو با دانشجویان ساکن خوابگاه‌ها بر تقویت نظارت و بازدید‌های میدانی از خوابگاه‌های دانشجویان دختر و پسر دانشگاه استان تأکید کرد و افزود: بایستی راه‌های ارتباطی بین دانشجویان و مجموعه مدیریتی دانشگاه‌های استان برای بیان و پیگیری مشکلات تقویت شود و دانشجویان بتوانند به راحتی مشکلات و مطالبات خود را با مدیران دانشگاه در میان بگذارند.

پورات دستورات لازم را برای پیگیری و رفع مشکلات مطرح شده در این بازدید را صادر کرد و گفت: این بازدید‌ها در طول سال نیز به طور مستمر از خوابگاه‌ها انجام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: توسعه برنامه‌های فرهنگی در خوابگاه، توسعه و تقویت اینترنت خوابگاه‌ها، تجهیز مجموعه خوابگاه‌ها به سیستم هوشمند کنترل ورود و خروج برای رفاه بیشتر دانشجویان از جمله کار‌هایی است که در دست اقدام مسئولان برای نیم سال آینده خواهد بود.

در این بازدید، ضمن بازدید معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر از قسمت‌های مختلف خوابگاه به مسائل مطرح شده توسط دانشجویان پاسخ داده شد و دانشجویان ضمن ابراز رضایت از بهبود وضعیت رفاهی از تلاش‌های مسئولین استان و دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تشکر و قدردانی کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.