آب و برق دانشگاه‌ها و مدارس استان بوشهر قطع نمی‌شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته، آب و برق دانشگاه‌ها، خوابگاه‌ها و مدارس استان بوشهر قطع نمی‌شود.

اکبر پورات صبح سه شنبه در نشست کمیسیون دانشجویی استان بوشهر اظهار داشت: امسال مصوبات سفر ریاست جمهوری در خصوص دانشگاه‌ها و حوزه آموزش استان بوشهر از بخش صنعت به صورت ویژه پیگیری خواهیم کرد و از محل مسئولیت‌های اجتماعی هم باید به دانشگاه‌های استان کمک و حمایت‌های لازم صورت گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: همچنین برای ایاب و ذهاب دانشجویان از ظرفیت شهرداری‌ها استفاده شود که در این زمینه شهرداری بندر بوشهر آمادگی خود را برای هرگونه همکاری و ارائه خدمات اعلام کرده است.

پورات افزود: افزایش روشنایی و بهسازی محیطی در دانشگاه‌ها، خیابان و کوچه‌های منتهی به دانشگاه و خوابگاه‌های دانشجویی در دست اقدام است.

وی گفت: همچنین با رایزنی‌های صورت گرفته با شرکت آب و برق استان بوشهر، دیگر شاهد قطع آب و برق دانشگاه‌ها، مدارس و به ویژه خوابگاه‌های دانشجویی نخواهیم بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر عنوان کرد: در راستای بهبود سلف سرویس دانشگاه‌ها کنترل و نظارت ویژه انجام خواهد شد و در همین راستا اقلام اساسی نظیر برنج، روغن، گوشت و مرغ به دانشگاه‌ها کمک می‌شود.

پورات با تاکید بر اینکه نشاط اجتماعی و برگزاری جشن و مراسم مختلف در فضای دانشگاه‌های استان باید افزایش یابد، اظهار کرد: امسال بازدید دانشجویان از مراکز صنعتی استان با عنوان راهیان پیشرفت برگزار خواهد شد که در کنار این چنین برنامه‌ها باید اقدامات فرهنگی در دانشگاه‌های استان افزایش یابد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.