رفع تنش آبی ۲۱۶ روستای استان زنجان در دولت سیزدهم

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: تنش آبی ۲۱۶ روستای استان در دولت فعلی رفع شد و اهالی و ساکنان آن‌ها از خدمات تأمین آب شرب پایدار برخوردار شدند.

علی محمد نادرخانی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: تنش آبی ۲۱۶ روستای استان در دولت فعلی رفع شد و اهالی و ساکنان آن‌ها از خدمات تامین آب شرب پایدار برخوردار شدند. با بهره‌برداری از این طرح‌ها، جمعیتی افزون بر ۹۶ هزار نفر تحت پوشش خدمات تامین آب سالم و پایدار قرار گرفتند.

وی افزود: برای اجرای طرح‌های آبرسانی به ۲۱۶ روستا در استان زنجان اعتباری بالغ بر ۲ هزار و ۲۸۰ میلیارد ریال هزینه شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان بیان کرد: همچنان ۲۸۶ روستا در استان نیاز به ارتقای خدمات آبرسانی دارند که با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، این تعداد روستا نیز در کوتاه‌ترین زمان ممکن آبرسانی خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: استان زنجان در امر آبرسانی روستایی جزو استان‌های پیش‌رو است و با همراهی و مشارکت مردم، خیران و گروه‌های جهادی انتظار می‌رود این روند همچنان ادامه داشته باشد.

نادرخانی با تأکید بر اینکه برای مدیریت بحران آب، مدیریت مصرف اولویت شرکت آبفا است، ابراز کرد: در این راستا اقدامات گسترده‌ای انجام شده تا با کاهش هدر رفت به تأمین آب پایدار برای روستائیان اقدام شود.

گفتنی است، استان زنجان بیش از یک میلیون و ۱۲۰ هزار نفر جمعیت دارد که از این تعداد بیش از ۳۰۰ هزار نفر از جمعیت روستایی استان تحت پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب قرار دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.