سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایلام خبر داد

جراحی ۷۶ فرد دارای ناهنجاری مادرزادی در ایلام توسط موسسه محکم

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایلام از برنامه‌ریزی موسسه محکم برای جراحی ۷۶ فرد دارای ناهنجاری‌های مادرزادی در ایلام خبر داد.

هدایت حیدری زاده سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایلام با اشاره به اینکه این موسسه برای دوازدهمین بار وارد استان ایلام خواهد شد، اظهار داشت: شاهد حضور دوباره موسسه محکم در استان ایلام هستیم که از صبح فردا تا بیست و سوم آذرماه در بیمارستان امام خمینی (ره) حضور خواهند داشت.

وی افزود: در طی حضور این موسسه در ایلام تعدادی از بیماران با ناهنجاری‌های مادرزادی در بیمارستان امام خمینی (ره) ایلام ویزیت می‌شوند که از قبل شناسایی شده‌اند و احتمالاً ۷۶ کیس جراحی خواهیم داشت که این جراحی‌ها به صورت رایگان انجام خواهد شد و ما تمامی امکانات جراحی را در اختیار این جراحان و متخصصان قرار داده‌‎ایم.

وی بیان کرد: این موسسه تاکنون هزینه‌های درمانی ۳۷ نوع ناهنجاری‌های مادرزادی را تحت پوشش تقبل کرده و هزینه‌های درمانی این کودکان معصوم را با کمک خیرین پرداخت کرده است و به غیر از جراحی اطفال بیمار دچار ناهنجاری قلبی، مغز و اعصاب، ارتوپدی، اورولوژی و غدد مترشحه داخلی (اندوکرین) را تحت پوشش قرار داده است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایلام ادامه داد: در سفر گذشته موسسه محکم به استان ایلام بیش از ۹۰ بیمار دارای ناهنجاری مادرزادی تحت عمل جراحی قرار گرفتند که امری خداپسندانه و در راستای حمایت از اقشار ضعیف جامعه است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.