مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر:

مزار شهدای گمنام یک پایگاه فرهنگی و تربیتی است

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: مزار شهدای گمنام یک پایگاه فرهنگی و تربیتی و حضور دانش آموزان در مراسم تشییع این شهدا بهترین فعالیت تربیتی و پرورشی است.

علی موحدی روز سه شنبه در گردهمایی مجازی مدیران و رؤسای آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به کیفیت بخشی و عمق بخشی به برنامه‌های فرهنگی در مدارس عنوان کرد: حضور شهدای گمنام در مدارس انتقال پیام از جان گذشتگی آنان به نسل نوجوان بهترین زمینه برای عمق بخشی برنامه‌های فرهنگی در مدارس است و حضور دانش آموزان در مراسم تشییع پیکر‌های شهدا بهترین فعالیت تربیتی و پرورشی است.

وی افزود: مزار شهدای گمنام یک پایگاه فرهنگی و تربیتی است و در برنامه‌های فراگیر پرورشی و فرهنگی هر مدرسه باید با برنامه‌ریزی لازم زمینه حضور دانش آموزان را در این مکان‌های فرهنگی فراهم آورد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به اردو‌های راهیان نور و اثر معنوی و تربیتی آن در دانش‌آموزان یادآور شد: در برنامه‌هایی که با سپاه استان به عنوان معین فرهنگی آموزش و پرورش در سال جاری مانند اردو‌های راهیان نور و اردو‌های راهیان توسعه و پیشرفت برای دانش آموزان تدارک دیده شده است می‌تواند سهم پر رنگی در مصونیت بخشی فکری و معنوی آنان داشته باشد.

موحدی اظهار کرد: هدف مدارس در مسیر تحول، تربیت دانش آموزان در تراز انقلاب اسلامی است که امیدواریم همه مدیران مدارس با تلاش و برنامه ریزی و برنامه محوری به سمت این هدف مهم گام بردارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.