اخبار نیروی انتظامی قزوین؛

شوتی‌ها گرفتار قانون شدند/ کاپشن‌های قاچاق وارد بازار نشد

مهم‌ترین حوادث قزوین امروز سیزدهم آذر ماه سال ۱۴۰۲ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

سرهنگ کوروش عزیزی فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان تاکستان حین گشت زنی در آزاد راه قزوین-زنجان به یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ مشکوک شده و دستور توقف آن را صادر کردند.

وی با بیان اینکه راننده بدون توجه به دستور ماموران با افزایش سرعت اقدام به فرار می‌کند، افزود: در همین حین یک دستگاه سواری پژو پارس نیز به عنوان اسکورت خودرو با هدف ممانعت از تعقیب و گریز وارد عمل شده و با رانندگی خطر آفرین و حرکات حادثه ساز خود سعی می‌کند ماموران را از ماموریت خود منحرف کند.

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان گفت: در ادامه هر ۲ راننده پس از عدم توفیق در فرار از دست ماموران با استفاده از تاریکی هوا و تغییر مسیر به سمت اراضی کشاورزی خودرو‌ها را رها کرده و از محل متواری می‌شوند.

سرهنگ عزیزی با بیان اینکه در بازدید از خودرو‌ها ۱۶۰ قلم البسه و ادکلن به همراه ۶۹ کیلو غذای حیوانات خارجی قاچاق کشف شد، خاطرنشان کرد: ارزش ریالی اقلام کشف شده حدود یک میلیارد و ۲۸۰ میلیون ریال برآورد شده و دستگیری متهمان نیز در دستور کار قرار دارد.

کاپشن‌های قاچاق وارد بازار نشد

سرهنگ داود عبدالمالکی جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: در راستای تداوم طرح‌های مقابله باقاچاق کالا و ارز، ماموران پلیس آگاهی تاکستان حین کنترل خودرو‌های عبوری در یکی از محور‌های مواصلاتی شهرستان تاکستان به یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ مشکوک شده و برای بررسی بیشتر وارد عمل شدند.

وی افزود: ماموران پلیس پس از هماهنگی با مراجع قضائی و متوقف کردن خودرو در بازرسی از آن تعداد ۱۶۰ ثوب انواع کاپشن قاچاق که فاقد هرگونه مجوز مربوطه بوده را کشف کردند.

سرهنگ عبدالمالکی با اشاره به اینکه ارزش کالا‌های کشف شده برابر نظر کارشناسان مربوطه ۲ میلیارد ریال برآوردشده است، خاطرنشان کرد: فرد متخلف پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

 جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: قاچاق کالا به اقتصاد و تولید داخلی زیان وارد می‌کند و شهروندان می‌توانند هرگونه اخبار مربوط به قاچاق کالا را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار