اخبار نیروی انتظامی استان قزوین؛

از دستگیری اعضای باند ۳ نفره سارقان انباری تا دستگیری مالخر و سارقان احشام

مهم‌ترین حوادث قزوین امروز هشتم آذر ماه سال ۱۴۰۲ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

سردار علی ابراهیمی فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت انباری و مشاعات ساختمان در منازل آپارتمانی شهر قزوین، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت. 

وی افزود: ماموران با استفاده از شگرد‌های پلیسی هویت سارقان و خودروئی که با استفاده از آن مبادرت به سرقت می‌کردند را شناسایی کرده و با اخذ دستور قضائی به مخفیگاه آن‌ها اعزام شدند. 

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه هر ۳ نفر اعضای باند در عملیاتی غافلگیرانه توسط ماموران دستگیر شده و مقادیر قابل توجهی از اقلام سرقتی در مخفیگاه آن‌ها کشف شد، خاطرنشان کرد: متهمان در تحقیقات اولیه به ۱۷ فقره سرقت انباری و مشاعات ساختمان اعتراف کرده و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی در شهرستان  البرز

سرهنگ بهرام منصوری فرمانده انتظامی شهرستان البرز گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی و مقابله با برهم زنندگان آرامش شهروندان، طرح ارتقا امنیت اجتماعی در شهرستان البرز به مرحله اجرا در آمد.

وی افزود: ماموران کلانتری ۱۴ شریف آباد با انجام اقدامات ویژه پلیسی موفق شدند طی ۲۴ ساعته گذشته ۲ نفر از سارقان حرفه‌ای و ۲ نفر مالخر را شناسایی وآنان را دستگیر و حدود ۸۰۰ کیلو گرم سیم وکابل برق مسروقه به ارزش تقریبی ۱۰ میلیارد ریال کشف کنند.

سرهنگ منصوری گفت: اجرای طرح‌های امنیت محله محور در راستای مطالبات مردمی در محلات و با هدف ارتقا امنیت اجتماعی و برخورد با مخلان نظم عمومی همچنان ادامه خواهد داشت و شهروندان نیز می‌توانند با اطلاع موارد مشکوک به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، پلیس را در این امر مهم یاری دهند.

مالخر و سارقان احشام راهی زندان شدند 

سرهنگ وجیه الله عبدی فرمانده انتظامی شهرستان بوئین زهرا گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت احشام در شهرستان بوئین زهرا و ایجاد نارضایتی عمومی در این خصوص، کارگروه ویژه از کارآگاهان پلیس آگاهی تشکیل و بررسی موضوع در دستور کار آن‌ها قرار گرفت. 

وی افزود: ماموران در بررسی و بازدید‌های تخصصی از محل وقوع سرقت، سرنخ‌هایی از دست داشتن یکی از سارقان حرفه‌ای و سابقه دار در این سرقت‌ها بدست آورده و پس از مدتی تعقیب و مراقبت از دست داشتن او در این سرقت‌ها اطمینان پیدا کردند. 

فرمانده انتظامی شهرستان بوئین زهرا با بیان اینکه متهم به همراه ۲ نفر از همدستان خود حین ارتکاب به سرقت توسط ماموران غافلگیر و دستگیر شدند، خاطرنشان کرد: در این پرونده یک مالخر نیز دستگیر شده و سارقان با اعتراف به سرقت ۲۹ راس گوسفند که طی ۴ فقره صورت گرفته به مراجع قضائی معرفی شده اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.