گشایش نمایشگاه گل و گیاه و تجهیزات گلخانه‌ای در شیراز

هجدهمین نمایشگاه گل و گیاه، تجهیزات گلخانه ای، سیستم‌های نوین آبیاری و نهاده‌های کشاورزی در شیراز برپا شد.

محسن نهاوندی مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی فارس اظهار کرد: هجدهمین نمایشگاه تخصصی تجهیزات گلخانه، باغبانی، نهال و سیستم‌های نوین گلخانه‌ای و نمایشگاه گل و گیاه، گیاهان زینتی، دارویی، تجهیزات و صنایع وابسته برگزار شد.

او گفت: در این نمایشگاه ۱۷۰ شرکت کننده آخرین دستاورد و تجهیزات خود را در زمینه‌های گل و گیاه و سیستم‌های نوین آبیاری و گیاهان دارویی و زینتی به نمایش گذاشتند. 

نهاوندی با اشاره به برگزاری این نمایشگاه در ۱۲ هزار مترمربع فضای نمایشگاهی، ادامه داد: این نمایشگاه نسبت به سال‌های گذشته از لحاظ کیفی و کمی رشد چشمگیری داشته است. 

مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی فارس افزود: در نمایشگاه گل و گیاه و تجهیزات گلخانه‌ای علاوه بر شرکت کنندگانی از استان فارس از دیگر استان‌ها اصفهان، تهران، مازندران، گیلان، گلستان، آذربایجان شرقی، البرز، قزوین، استان مرکزی، یزد، کرمان، کرمانشاه، قم و خوزستان حضور پررنگی دارند. 

او با بیان اینکه این نمایشگاه از امروز ۱۳ تا ۱۷ آذرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی فارس بر پا شده است، گفت: شهروندان می‌توانند از ساعت ۱۶ تا ۲۲ برای بازدید به نمایشگاه‌های بین المللی فارس مراجعه کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.