نمایشگاه گل و گیاه، سوغات و صنایع دستی در زنجان گشایش یافت

نمایشگاه گل و گیاه، سوغات و صنایع دستی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی کاسپین زنجان و با حضور مسئولان استانی افتتاح شد.

مدیرعامل نمایشگاه‌ کاسپین زنجان، آشنایی مردم با فرهنگ و آداب و رسوم ، صنایع دستی و سوغات مناطق مختلف کشور را از اهداف مهم برگزاری این نمایشگاه ذکر کرد.

سیدرضا قندیلی افزود: برگزاری نمایشگاه‌های گل و گیاه شرایطی را برای علاقه مندان ایجاد می‌کند که علاوه بر آشنایی و تماشای انواع گونه‌های گیاهی و گل‌های مناسب آپارتمانی، امکان خرید برای آنها فراهم شود.

وی اظهار داشت: این نمایشگاه با مشارکت استان های زنجان، گیلان، قم، اردبیل، کرمان و قزوین در گروه های کالایی گل و گیاه، مواد غذایی، عرقیات، ادویه، اکسسوری و گیاهان دارویی در فضایی بالغ یک هزار و ۵۰۰ مترمربع برگزار شده است.

این مسوول با بیان اینکه نمایشگاه گل و گیاه از بزرگترین و ارزشمندترین رویداد گل و گیاه ایران است ادامه داد: یکی از مزیت‌های اصلی فعالیت نمایشگاه‌های گل و گیاه خرید ارزان انواع گونه های گیاهی نسبت به بازار است.

نمایشگاه گل و گیاه، سوغات و صنایع دستی از ۱۵ تا ۱۹ آبان ماه جاری همه روزه از ساعت ۱۵ تا ۲۱ برای بازدید علاقه مندان دایر است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.