برگزاری کنفرانس مدیریت جراحی‌های غیرقلبی در یزد

کنفرانس علمی مدیریت جراحی‌های غیرقلبی در بیماران قلبی به میزبانی بیمارستان سیدالشهدا یزد برگزار می‌شود.

سید جلیل میرحسینی فوق تخصص جراحی قلب و عروق و دبیر اجرایی این کنفرانس گفت: در این کنفرانس علمی که با حضور پزشکانی از مناطق مختلف کشور و یزد برگزار می‌شود، درباره مدیریت جراحی‌های غیرقلبی در بیماران قلبی بحث و تبادل نظر می‌شود.

او افزود: این رویداد علمی، فرصت خوبی برای تعامل بیشتر متخصصان قلب و سایر پزشکان است تا عوارض جراحی در بیماران قلبی را به حداقل برسانند. 

دبیر اجرایی این کنفرانس ادامه داد: محور‌های اصلی این کنفرانس شامل مانیتورینگ همودینامیک در حین اعمال جراحی غیرقلبی، طبقه‌بندی ریسک و ارزیابی قبل از عمل در بیماران قلبی، بیهوشی در حاملگی و در بیماران مادرزاد قلبی، ارزیابی قبل و حین عمل در بیماران دارای وسایل الکترونیکی کاشتنی، مدیریت دارو‌های ضد پلاکتی در جراحی غیرقلبی و... است. 

میرحسینی اظهار داشت: مخاطبان اصلی این کنفرانس همه متخصصین رشته‌های جراحی اعم از جراحی عمومی، ارتوپدی، زنان و زایمان و سایر رشته‌های جراحی، همچنین متخصصین قلب و عروق، متخصصین بیهوشی، مراقبت‌های ویژه و کلیه متخصصین رشته‌های داخلی هستند. 

گفتنی است این کنفرانس ۱۷ آذر به میزبانی بیمارستان سیدالشهدا یزد و با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار