کروکی برخط چه زمانی عملیاتی خواهد شد؟+ فیلم

رئيس پلیس راهور فراجا گفت: به امید خدا در یک الی دو روز آینده کلا کروکی کاغذی را جمع خواهیم کرد.

سردار هادی هادیانفر رئيس پلیس راهور فراجا در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: کروکی برخط بنا بود امروز افتتاح شود، اما رئیس جمهور مهمان خارجی داشتند بناست در این هفته در مکانی این پروژه را آماده کنیم که آقای رئیس جمهور آن را افتتاح کند به امیدخدا این هفته یا اوایل هفته آینده این اتفاق خواهد افتاد.

این مقام مسئول بیام کرد: داده‌ها را از قم از چهارشنبه هفته گذشته برای بیمه مرکزی در حال ارسال هستیم تا بیمه مرکزی هم برای بیمه‌هایی که طرف حساب افراد در تصادفات هستند ارسال کند. زیرساخت آماده است به امید خدا در یک الی دو روز آینده کلا کروکی کاغذی را جمع خواهیم کرد. فرد اگر تصادف کند یک پیام برای مقصر و یک پیامک برای غیر مقصر ارسال شده و روی سرور پلیس خواهد آمد و از آنجا به بیمه مرکزی خواهد رفت و بیمه مرکزی هم از طریق شرکت پیمانکار در اختیار بیمه‌ها قرار خواهد داد این کار بسیار اثر بخش خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۸:۰۷ ۱۳ آذر ۱۴۰۲
مقصر شماره دروغین میدهد. مطمئن باشید که کار درستی نیست. ۳۰ ساله راننده هستم و تا الان به لطف خدا در تصادف مقصر نبودم. خودرو تعویض کردم تمام تخفیف هایم رو سوزوندید . فقط به علت تعویض آدرس . نه تنها من بلکه دوستانمم همین جور. این طرح هم به درد نمیخوره
آخرین اخبار