طبخ و توزیع ۳۰۰ پرس غذای گرم در کازرون به مناسبت ایام فاطمیه

مدیر بسیج مهندسین عمران و معماری سپاه کازرون گفت: به منظور کمک به افراد کم برخوردار جامعه ۳۰۰ پرس غذای گرم به مناسبت ایام فاطمیه در این شهرستان طبخ و توزیع شد.

محمدجعفر شفیعی مدیر بسیج مهندسین عمران و معماری سپاه کازرون با بیان اینکه دستگیری از نیازمندان و کمک به افراد محروم جامعه از جمله سیره و روش اهل بیت (ع) بوده است، اظهار کرد: به همین منظور، ۳۰۰ پرس غذای گرم به مناسبت ایام فاطمیه در این شهرستان طبخ و توزیع شد.

او گفت: در این شرایط سخت اقتصادی و معیشتی برخی افراد بویژه قشر کارگران ساختمانی به لحاظ اقتصادی دچار مشکلاتی شده اند، در این رابطه بسیج مهندسین عمران و معماری سپاه کازرون با الگوبرداری از ائمه اطهار (ع) در رسیدگی به نیازمندان و قشر آسیب پذیر با همه توان پای کار هستند.

مدیر بسیج مهندسین عمران و معماری سپاه کازرون با اشاره به اینکه کار پخت این تعداد غذای گرم توسط جامعه مهندسین صورت گرفته است، تصریح کرد: بسیج مهندسین عمران و معماری سپاه کازرون با همکاری و همراهی خیرین جامعه مهندسین از ابتدای امسال در چندین مرحله در جهت توزیع بسته‌های معیشتی و غذای گرم در بین قشر نیازمند جامعه کارگری اقدام کرده است.

شفیعی یادآور شد: گروه جهادی شهدای عمران بسیج مهندسین عمران و معماری سپاه کازرون با شناسایی خانواده‌های قشر کارگران ساختمانی که از قبل صورت گرفته بود، غذا‌های نذری را بین این قشر زحمتکش جامعه توزیع کردند.

او اظهار امیداری کرد: دستگیری از نیازمندان و کمک به محرومان و قشر آسیب پذیر و کم درآمد در جامعه اسلامی نهادینه شود و این مهم روز به روز در جامعه گسترش پیدا کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار