فرمانده مرکز آموزش شهدای وظیفه دریایی سیرجان:

مرکز سیرجان، بزرگترین مرکز آموزش ناویان وظیفه در کشور است

امیر جلیلیان گفت: مرکز آموزش شهدای دریایی سیرجان بزرگترین مرکز آموزش ناویان وظیفه در کشور است که هر ساله در میان ۱۱ مرکز جزو رتبه‌های برتر به شمار می رود.

فرماندار سیرجان به اتفاق تعدادی از اعضای شورای تامین و شورای شهر سیرجان با حضور در پایگاه نیروی دریایی مستقر در سیرجان با فرمانده آماد و پشتیبانی ارتش و فرمانده مرکز آموزش شهدای وظیفه نداجا دیدار و ضمن تبریک این روز بزرگ به فرماندهان شجاع و ولایتمدار نیروی دریایی مستقر در شهرستان سیرجان، از زحمات جان برکفان نیروی دریایی ارتش قدردانی کردند.

فرماندار سیرجان در این دیدار ضمن تبریک روز نیروی دریایی با اعلام آمادگی مدیریت شهرستان در راستای حمایت از فعالیت‌های نیروی دریایی در زمینه‌های آموزشی، ورزشی و فرهنگی، اظهار داشت: در شهرستان سیرجان این توانمندی وجود دارد تا به منظور توانمندسازی و مهارت آموزی سربازان وظیفه در دوران خدمت سربازی از ظرفیت‌های مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای و دانشگاه‌ها از جمله دانشگاه علمی و کاربردی جوار صنعت و جوار دانشگاه و یا در آموزش پرسنل در بعد خانواده بهره مند شد و همچنین این آمادگی را داریم در راستای توسعه شهرستان از ظرفیت‌های موجود این مرکز نیز استفاده شود.

علی یعقوبی پور حفظ کرامت و احترام به سرباز را در این مرکز ارزشمند دانست و افزود: با مدیریت و برنامه ریزی شما به این مرحله خواهیم رسید تا جوانی که به خدمت سربازی می‌آید به دو دلیل افتخار کند، نخست اینکه در تامین امنیت کشور نقش آفرینی و از عزت و استقلال کشور دفاع کرده است و دوم به این دلیل که مهارت‌هایی کسب می‌کند.

این مرکز بزرگترین مرکز آموزش ناویان وظیفه در کشور است

فرمانده مرکز آموزش شهدای وظیفه دریایی سیرجان نیز در خصوص حوزه ماموریت مرکز آموزش شهدای وظیفه دریایی در سیرجان هم گفت: هفتم آذرماه یادآور رشادت و دلاورمردی‌های نیروی دریایی جمهوری اسلامی در تاریخ دفاع مقدس به ثبت رسیده و مرکز آموزش شهدای دریایی سیرجان بزرگترین مرکز آموزش ناویان وظیفه در کشور است که هر ساله در میان ۱۱ مرکز آموزش کشور جزو رتبه‌های برتر است.

وی افزود: این مرکز آموزش در حوزه مهارت آموزی اقدامات متعددی شامل برگزاری آزمون‌های ادواری، برای کارکنان وظیفه دارد و با تاسیس مرکز آموزش فنی‌وحرفه‌ای در حوزه‌های جوشکاری، برق ساختمان، لوله‌کشی و مکانیکی اقدام کرده است.

 امیر جلیلیان تصریح کرد: دوره‌های آموزشی برای ناویان وظیفه در رشته‌های مختلف مانند پرورش قارچ، گیاهان دارویی، گلخانه‌ها، پرورش دام و طیور و همچنین در حوزه هنری شامل عکاسی، فیلمبرداری و سایر رشته‌های مرتبط اقدام به برگزاری دوره‌های مهارت کرده و این آموزش‌ها در هر دوره آموزشی ادامه دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد نیک ایین
۱۰:۴۱ ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
سلام ی شماره تلفن تو سایت هاتون نیست ک پاسخگو باشه هیچکدوم جواب نمیدن چرااااااااااااااااااااااااااااااااا
United States of America
ناشناس
۱۲:۱۸ ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
من خودم سال ۸۶ اونجا خدمت کردم خیلی اذیت میکنن
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۰۱:۵۷ ۲۶ اسفند ۱۴۰۲
خدا ازتون نگذره اینقدر جوونا رو تو آموزشی اذیت میکنین
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۰۱:۵۶ ۲۶ اسفند ۱۴۰۲
خدا ازتون نگذره اینقدر جوونا رو تو آموزشی اذیت میکنین