تورم ماهانه چهارمحال و بختیاری در آبان‌ماه به ۱.۷ درصد رسید

معاون هماهنگی و نظارت اقتصادی و زیربنایی معاون اول رییس‌جمهور گفت: تورم ماهانه چهارمحال و بختیاری از ۳.۶ درصد فروردین‌ماه امسال به ۱.۷ درصد در آبان‌ماه امسال رسیده که پایین‌تر از کشور است.

به‌نقل از روابط‌عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری، حمید پاداش شامگاه شنبه در کارگروه تنظیم بازار استان تاکید کرد: همچنین تورم نقطه به نقطه این استان نیز از ۶۸.۱ درصد فروردین‌ماه امسال به ۴۳.۶ درصد در آبان‌ماه امسال رسید، این در حالی است که تورم نقطه به نقطه کشور در این مدت از ۵۵.۵ درصد به ۳۹.۲ درصد رسیده است.

وی توجه به جوجه‌ریزی در دی‌ماه برای تامین مرغ شب عید را ضروری دانست و تصریح کرد: هم‌اکنون مشکل تامین شیر خشک در کشور رفع شده و در این زمینه مشکلی وجود ندارد.

پاداش یادآور شد: نشست‌های مهار تورم و رشد تولید هم‌اکنون به‌طور هفتگی برگزار و گزارش آن برای استانداران سراسر کشور ارسال می‌شود.


بیشتر بخوانید


معاون هماهنگی و نظارت اقتصادی و زیربنایی معاون اول رییس‌جمهور اظهار داشت: رییس‌جمهور هر هفته ۲ مرتبه جلسه اقتصادی ویژه هیات دولت را برگزار می‌کند و پایش بازار و قیمت اقلام و کالا‌های اساسی نیز به صورت منظم انجام می‌شود.

وی گفت: رییس‌جمهور و معاون اول رییس‌جمهور برای مهار تورم و رشد تولید در راستای تحقق فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی در نام‌گذاری امسال به‌نام «مهار تورم و رشد تولید» اهتمام جدی دارند.

پاداش با توجه به علاقه‌مندی جوانان برای توسعه صنعت و اقتصاد، تاکید کرد: با حمایت از بخش صنعت می‌توان قدم‌های بیشتری برای توسعه چهارمحال و بختیاری برداشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار