فرمانده مرکز آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم رشت تصریح کرد؛

تحول و خودباوری نیرو‌های مسلح در سایه انقلاب اسلامی

فرمانده مرکز آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم رشت گفت: با تقویت روحیه ایمان و خودباروری، نیرو‌های مسلح در بسیاری از عرصه‌های آموزشی و دفاعی بویژه تامین تجهیزات مقابله دریایی به خودکفایی رسیده اند.

امیر دریادار منصور لشنی فرمانده مرکز آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم رشت هم پیش از خطبه‌های نماز جمعه امروز رشت در سخنانی با تشریح دستاور‌های نیرو‌های مسلح در طول انقلاب اسلامی گفت: با تقویت روحیه ایمان و خودباروری، فرزندان ملت ایران در نیرو‌های مسلح در بسیاری از عرصه‌های دفاعی بویژه تامین تجهیزات مقابله دریایی به خودکفایی رسیده و ما همواره تا پای جان آماده دفاع از کیان ایران اسلامی هستیم.

وی با بیان اینکه ما قبل از انقلاب اسلامی در حوزه اقتصاد، آموزش و تجهیزات نظامی وابسته به دیگر کشور‌ها بودیم افزود:در دوران دفاع مقدس بیش از ۴۰ کشور قدرتمند با رژیم بعثی هم پیمان شده بودند تا انقلاب نوپای ایران را از بین ببرند، اما فرزندان ایران در نیرو‌های مسلح با تقویت خودباوری و ایمان، طومار رژیم بعثی را در مدت ۶۷ روز پیچیدند.

فرمانده مرکز آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم رشت با اشاره به فرمایش رهبر انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه نیروی دریایی ارتش یک نیروی راهبردی است، گفت: ساخت نخستین ناوشکن ایران باعنوان جماران در سال ۸۸ توسط متخصصان ایرانی نشان داد یک نیروی راهبردی باید در همه عرصه‌ها که پای منافع نظام درمیان است حضور داشته باشد. 

امیر دریادار منصور لشنی با بیان اینکه دوران بالندگی نیرو‌های دریایی آغاز شده اضافه کرد: امروز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی با اقتدار ناوگروه‌های خود را در آب‌ها مستقر کرده و بسیاری از کشور‌های قدرتمند تحت حمایت نیروی دریایی ایران در این آب‌ها مناسبات تجاری و منطقه‌ای انجام می‌دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.