گشایش نمایشگاه‌های هنری در شهرکرد و بروجن

دو نمایشگاه آثار هنر‌های تجسمی با حضور جمعی از مسئولان و هنردوستان در نگارخانه‌های شهید شهرانی شهرکرد و فرهنگسرای بروجن گشایش یافت.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: نگارخانه فرهنگسرای بروجن میزبان جمعی از هنرمندان و مسئولانی بود که برای گشایش نمایشگاه گروهی نقاشی با عنوان «ققنوس» در این مکان گردآمده بودند.

 شهرام فرجی افزود: در این نمایشگاه گروهی، ۱۵ هنرجوی رشته نقاشی زیر نظر سمیه خدیوی از هنرمندان این شهرستان، آخرین آثار هنری خود را در معرض دید عموم قرار دادند.

 وی با بیان اینکه در این نمایشگاه ۳۵ اثر نقاشی در تکنیک‌های پاستل، راپید، آبرنگ، طراحی و مداد رنگ به نمایش درآمده است، تصریح کرد: مهسا بابایی، روشا پرچمی، مبین جوان، سمانه حاتمی، کیانا خردمند، مائده و ملیکا ربیعی، بهار سرافراز، زهرا شیرانی، صدرا و کیمیا فروهی، فاطمه گودرزیان، آیلین لطفی پور، علی‌اصغر نجفی و روژان ورپشتی از جمله هنرمندان نوجوان و جوانی هستند که آثارشان را در این نمایشگاه ارائه کردند.

 فرجی یادآور شد: نمایشگاه ققنوس تا ۲۰ آذر همه روزه صبح‌ها از ساعت ۹ تا ۱۳ ظهر و بعدازظهر‌ها از ساعت ۱۶ تا ۱۹ پذیرای هنرمندان و دوستداران هنر نقاشی است.

 معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری همچنین به برگزاری آیین گشایش نمایشگاهی از مجموعه آثار هنر‌های تجسمی فریبا صالحیان دهکردی در نگارخانه شهید شهرانی شهرکرد در نهم آبان اشاره کرد و گفت: ۲۱ اثر تجسمی از این هنرمند در این نمایشگاه به معرض دید عموم گذاشته شده است.

 وی افزود: موضوع این نمایشگاه هنری آزاد و تکنیک‌های به کار رفته در تابلو‌های نقاشی شامل سیاه‌قلم، آبرنگ، مداد رنگی، رنگ‌روغن و آبستره است.

 فرجی تصریح کرد: علاقه‌مندان به بازدید از این نمایشگاه می‌توانند تا ۱۲ آذر همه روزه از ساعت ۸ تا ۱۴:۳۰ به نگارخانه شهید شهرانی مجتمع فرهنگی هنری غدیر شهرکرد مراجعه کنند.

 وی با بیان اینکه برپایی نمایشگاه‌های هنری می‌تواند در انتقال مفاهیم و مضامین فرهنگی و اجتماعی نقش مهمی را ایفا کند، اظهار داشت: با توجه به فعالیت جمع بسیاری از هنرمندان جوان در رشته‌های مختلف هنری، امید است آمار نمایشگاه‌های هنری استان تا پایان سال با رشد قابل‌توجه‌ای روبه‌رو شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار