برگزاری نخستین نمایشگاه پتینه کاری در شهرکرد

آثار هنری و صنایع دستی آرزو خاکسار حقانی هنرمند چهارمحال و بختیاری با تکنیک پتینه کاری تا ۲۱ مهر ماه در هتل جهانگردی شهرکرد به نمایش گذاشته شد.

رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری در آیین افتتاح این نمایشگاه گفت: توجه به اقتصاد هنر در دنیایی امروز بسیار مهم است و برگزاری نمایشگاه آثار هنری هنرمندان استان و فروش این آثار باید یکی از دغدغه‌های اصلی امروز همه دستگاه‌های فرهنگی و هنری باشد.

احسان قائدی با اشاره به نداشتن امکانات سخت افزاری برای ارائه آثار هنرمندان به صورت دائمی افزود: متاسفانه هنوز در مرکز استان چهارمحال و بختیاری مکان مناسبی برای ارائه آثار هنری هنرمندان وجود ندارد و امیدوارم مسئولین ارشد استانی با همکاری و هم دلی هر چه زودتر زمینه برای ایجاد یک مکان استاندارد نمایشگاهی برای ارائه آثار هنری را فراهم کنند.


بیشتر بخوانید


وی با اشاره به برگزاری این نمایشگاه در هتل جهانگردی شهرکرد گفت: هدف از برگزاری این نمایشگاه در هتل جهانگردی؛ آشنا کردن گردشگران با آثار هنری هنرمندان استان است که امیدوارم بتوانیم با امکانات بیشتر و همکاری هتل‌های استان با برپای مکانی مناسب برای ارائه آثار، این نمایشگاه‌ها را ادامه دهیم.

آرزو خاکسار حقانی هنرمند چهارمحال و بختیاری هم درباره نمایشگاه خود گفت: هدف اصلی از برگزاری ابن نمایشگاه صنایع دستی، معرفی و ترویج صنایع دستی و محصولات آن به علاقه‌مندان، مشتریان و بازدیدکنندگان است

خاکسار حقانی افزود: برپایی نمایشگاه‌ها یک فرصت برای ارتباط بین تولیدکنندگان و مشتریان و جذب سرمایه‌گذار برای تولید اثر است.

وی برگزاری نمایشگاه‌های صنایع دستی و هنری را در ترویج فرهنگ و هنر محلی، حفظ و ارتقاء سطح کیفی محصولات و افزایش درآمد تولیدکنندگان بسیار مهم دانست و گفت: در این نمایشگاه ۱۹۶ اثر پتینه کاری با تکنیک‌های میکروسافت، ورق طلا و خط کاری و برجسته کاری به نمایش دید علاقه‌مندان قرار گرفته است.

علاقه مندان می‌توانند آثار این نمایشگاه را تا ۲۱ مهر ماه از ساعت ۱۰ تا ۱۹ در هتل جهانگردی شهرکرد واقع در خیابان شریعتی تماشا کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار