امام جمعه موقت سمنان:

طوفان الاقصی بین دولت‌ها و مردم غرب اختلاف انداخت

حجت‌الاسلام غلامحسین مهدوی‌نژادگفت: طوفان الاقصی دستاوردهای مختلفی داشت که یکی از آنها ایجاد اختلاف بین دولت‌ها و مردم آمریکا و کشورهای اروپایی است.

حجت‌الاسلام غلامحسین مهدوی‌نژاد امام جمعه موقت سمنان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان با بیان اینکه حوادث و جنایات صهیونیسم در غزه قلب همه انسان‌های عالم را به دردآورده است، گفت: اینکه مردمی را از خانه و کاشانه بیرون کنند، نام کشور را تغییر دهند و کشورشان را غصب کنند، در تاریخ کمتر سابقه داشته و این کاری است که صهیونیست‌ها در سرزمین اشغالی مشغول آن هستند.

وی با اشاره به اینکه صهیونیست‌ها هر روز در فلسطین جنایت کردند و در دو ماه اخیر جنایات خود را به اوج رساندند، تاکید کرد: حرکت حماس و در جریان طوفان الاقصی ضربه‌ای کاری به رژیم اشغالگر وارد شد.

حجت الاسلام مهدوی‌نژاد افزود: رزمندگان حماس با الهام از مقاومت دینی، مبانی اسلام و درایت، نه تنها کاخ استبداد صهیونیسم را لرزاندند بلکه بنیاد جهان استکبار را دچار چالش کردند.

وی به خاک و خون کشیده‌شدن ۲۰ هزار زن و مرد و کودک در غزه به همراه نابودی تاسیسات و خانه های آنها را تنها بخشی از جنایات اخیر صهیونیسم دانست و ادامه داد: اشغالگران هر کاری ازشان برمیاد انجام دادند، ولی با همه این جنایات به موفقیت نرسیده‌اند. یک مسوول اسراییلی قسم خورده بود مسلمانان فلسطین را از بین ببرد، ولی دیدیم چطور وادار به آتش بس شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار