فرمانده سپاه ثارالله کرمان:

هر کس نسبت به مردم دغدغه داشته باشد، بسیجی است

سردار نظری گفت: هر کس در زمینه‌هایی از جمله امنیت، اقتصاد، معیشت و عرصه‌های آسیب زا، نسبت به مردم دغدغه داشته باشد، بسیجی است.

سردار نظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در دیدار سردار ناصر فرشید فرمانده انتظامی استان کرمان با وی که به مناسبت هفته بسیج انجام شد، ضمن عرض تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه (س) و ضمن تبریک هفته بسیج با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری گفت: بسیج یک تفکر، اندیشه و یک گفتمان است؛ امروز هر کس دغدغه وحساسیت نسبت به مردم داشته باشد در زمینه‌های مختلف از جمله امنیت، اقتصاد، معیشت و همه عرصه‌هایی که برای مردم آسیب زاست، بسیجی است و فرقی هم نمی‌کند دارای چه لباس، چه رنگ و از چه قومی است.

وی به بیانات دیروز مقام رهبر معظم انقلاب در جمع بسیجیان پرداخت و افزود: با اوصافی که ایشان از بسیجیان داشتند آن‌ها را شرمنده کردند.

 سردار نظری تصریح کرد: بسیج نیرویی است که در همه عرصه‌ها و در تمام جوانب که نظام نیاز داشته باشد وارد می‌شود و امروز تفکر بسیجی را در محور مقاومت و در جهان صادر کرده است.

وی بسیج را نهادی انعطاف پذیر دانست که نظام هر زمان با مشکلی مواجه شود به کمکش می‌رود و مشکل آن را حل می‌کند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اعلام اینکه بسیج به پر کردن برگ عضویت، کارت عضویت و فرم خلاصه نمی‌شود، گفت: بسیج یعنی کسی که دغدغه نظام و مردمش را داشته باشد.

سردار نظری در بخش دیگری از سخنانش، نیروی انتظامی را نیرویی شجاع و مقتدر دانست که بیشترین ارتباط را با مردم دارد و به مردم خدمت رسانی می‌کند.

وی افزود: نیروی انتظامی امروز یکی از اعضا و ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی است که بهترین و بالاترین روحیه بسیجی را دارد.

سردار ناصر فرشید فرمانده انتظامی استان کرمان نیز در دیدار، بسیجیان را دلاور مردان و مخلصی دانست که در طول دوران دفاع مقدس توان جمهوری اسلامی ایران را به نمایش گذاشتند و در طول سال‌های بعد از انقلاب هم در تمام عرصه‌ها و در جای، جای کشور و در اقدامات متعدد نقش مهمی را ایفا می‌کنند.

 وی افزود: مطلبی که حائز اهمیت است، روحیه بسیجی داشتن است، حالا چه شما که لباس مقدس سپاه را برتن دارید؛ چه ما نیرو‌های نظامی، اگر چه لباسمان و رنگ آن فرق می‌کند، ولی آنچه که مشخص است، فرمانده و هدفمان یکی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار