۸۵ پروژه بهداشتی و درمانی در لرستان در دست احداث است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: ۸۵ پروژه بهداشتی و درمانی در استان در دست ساخت بوده که یکی از این پروژه‌ها بیمارستان ۶۱۶ تختخوابی نیایش است.

بهرام دلفان در جریان بازدید از بیمارستان نیایش که با حضور جمالی‌نژاد معاون عمرانی وزیر کشور و استاندار لرستان انجام شد، با بیان اینکه در دو سال اخیر ۶۳ پروژه بهداشتی و درمانی را در استان افتتاح کردیم، اظهار کرد: این پروژه‌ها رها شده بودند که موفق به تکمیل آن‌ها شدیم.

وی اضافه کرد: هم‌اکنون ۸۵ پروژه بهداشتی و درمانی را در دست ساخت داریم که یکی از این پروژه‌ها بیمارستان ۶۱۶ تختخوابی نیایش است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با تاکید براینکه نیاز به اعتبارات دولتی داریم تا ۸۵ پروژه مذکور را تکمیل و زیرساخت‌های بهداشت و درمان استان را ارتقا دهیم، افزود: در سطح‌بندی خدمات یک سری از بیماران (سرطانی‌ها) ممکن است برای درمان به اصفهان یا تهران مراجعه کنند.

دلفان با بیان اینکه در حال حاضر در لرستان هم شیمی‌درمانی و هم رادیودرمانی فعال است، اظهار کرد: بیماران خواه ناخواه برای برخی بیماری‌های پیچیده‌تر به کلان‌شهر‌هایی نظیر تهران مراجعه می‌کنند.

وی تصریح کرد: در مجموع سال گذشته نزدیک ۸۵۰ نفر به دلیل پیچیدگی بیماری مثل شکستگی‌ها نظیر شکستگی لگن را به خاطر کمبود پزشک متخصص به تهران، کرمانشاه و اصفهان اعزام شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با بیان اینکه به خاطر برخی جراحی‌ها در لرستان، بیمارانی از شمال خوزستان و تبریز برای درمان به این استان سفر کردند، یادآور شد: با افتتاح بیمارستان نیایش، می‌توان علاوه بر جذب متخصص بیشتر خدمات را نیز ارتقا داد.

برچسب ها: پروژه ، احداث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.