معرفی رئیس جدید دادگاه انقلاب اصفهان

در حکمی از سوی رئیس قوه قضاییه، محمدرضا توکلی به عنوان معاون قضایی رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب شهرستان و رئیس جدید دادگاه انقلاب اصفهان معرفی شد.

در حکمی از سوی رئیس قوه قضاییه، محمدرضا توکلی به عنوان معاون قضایی رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب شهرستان و رئیس جدید دادگاه انقلاب اصفهان معرفی و از تلاش‌های مرتضی براتی در این پست تقدیر شد.


همچنین در حکم دیگری از سوی رئیس قوه قضاییه، مرتضی براتی به‌عنوان رئیس شعبه ویژه رسیدگی به جرائم اخلال‌گران در نظام اقتصادی در استان اصفهان منصوب شد.

در این نشست جمشید رضایی، رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب شهرستان اصفهان جایگاه دادگاه انقلاب را بسیار ویژه توصیف و گفت: با توجه به اینکه دادگاه انقلاب مرجع رسیدگی به پرونده‌های امنیتی کشور است از حیث جایگاه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و قضاتی که به ریاست این دادگاه منصوب می‌شوند باید از خصائص علمی، تجربی و شخصیتی ویژه‌ای برخوردار باشند.


در ادامه این نشست، سید‌محمد موسویان، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اصفهان با  اشاره به برنامه‌های تحولی دستگاه قضایی گفت: با توجه به مفاد سند تحول قضایی و کثرت برنامه‌های قوه قضاییه و دادگستری استان برای دستیابی به اهداف این سند، حجم کار، هم برای مدیران و هم برای دیگر کارکنان دستگاه قضا بالاست و برای پیشبرد این برنامه‌های تحولی، وجود برنامه محوری، پویایی و نشاط در مجموعه دستگاه قضایی، ضرورت دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار