دستگیری قاچاقچی موادمخدر در مرز‌های جنوبی سیستان و بلوچستان

فرمانده مرزی جکیگور از ناکامی قاچاقچیان و کشف ۴۰ کیلوگرم موادمخدر توسط مرزداران هنگ مرزی جکیگور خبر داد.

 سرهنگ علی اکبر نواب‌زاده فرمانده هنگ مرزی جکیگور گفت: مرزداران هنگ مرزی جکیگور با انجام اقدامات تخصصی اطلاعاتی از فعالیت باند حرفه‌ای قاچاق موادمخدر در یکی از روستا‌های شهرستان مرزی مطلع شدند و با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی، تشدید اقدامات کنترلی را در دستور کار قرار دادند.

فرمانده هنگ مرزی جکیگور تصریح کرد: با پشتیبانی اطلاعاتی و هدایت عملیاتی مرزبانی استان، مسیر‌های احتمالی تردد قاچاقچیان مشخص گردید و در راستای مقابله با سوداگران مرگ، مرزداران هنگ مرزی جکیگور پس از اخذ دستور قضایی، با اعزام چند تیم پوششی و عملیاتی و اجرای طرح مهار، منطقه مورد نظر را در کنترل خود قرار داده و با رعایت کامل حقوق شهروندی توانستند محموله موادمخدر را کشف کنند.

وی در ادامه عنوان کرد: مرزداران هنگ مرزی جکیگور در این عملیات موفق شدند در بازرسی از خودرو، ضمن دستگیری یک نفر قاچاقچی و توقیف یک دستگاه خودرو، مقدار ۴۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش را کشف کنند.

سرهنگ "نواب زاده" در پایان ضمن قدردانی از زحمات و تلاش مرزداران هنگ مرزی جکیگور، خاطرنشان کرد: مرز‌های ایران اسلامی به ویژه مرز‌های پهناور این خطه از کشور، با حضور شبانه‌روزی مرزداران و با همکاری سایر نهاد‌های اطلاعاتی و امنیتی و با حمایت‌های همیشگی مرزنشینان غیور برای زندگی و هرگونه فعالیت اقتصادی، اجتماعی، صنعتی و ... در امنیت کامل است و برای سوداگران مرگ، قاچاقچیان و متجاوزان از هر زمان دیگری ناامن‌تر است و با اقدامات غیرقانونی در مناطق مرزی به شدت مقابله و برخورد می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار