برگزاری مانور افت فشار گاز در سراب

رئیس اداره گاز سراب گفت: مانور افت فشار گاز با هدف افزایش توان عملیاتی و آمادگی بیشتر نیرو‌های امدادی در این شهرستان برگزار شد.

آقای داداش زاده گفت:در  مانور افت فشار گاز ۶۰ نفر از نیرو‌های امدادی، عملیاتی و فنی از ادارات گاز شهر‌های سراب، هریس مهربان ،دوزدوزان و شربیان حضور داشتند.

آقای داداش زاده افزود :اعلام وضعیت شرایط اضطراری استقرار نیرو‌های امدادی قطع گاز مشترکین غیرخانگی کنترل وضعیت ایستگاه‌های تی بی اس و سی جی اس از اصلی‌ترین تمرینات این مانور بود.

وی از عموم مردم خواست جهت پیشگیری از افت احتمالی گاز در فصل سرما و یخبندان با تنظیم دمای رفاهی منازل مسکونی خود از ۱۸ تا ۲۱ درجه در مصرف بهینه گاز مدیریت و همکاری لازم را داشته باشند.

فرماندار سراب نیز با اشاره به طولانی بودن فصل سرما در این شهرستان افزود: اهالی منطقه در بیشتر روز‌های زمستان دمای هوای منفی ۳۰ درجه را  تجربه می‌کنند که موجب مصرف بیشتر گاز می‌شود. 

آقای جهانی عملکرد نیرو‌های شرکت گاز در این مانور را مثبت ارزیابی کرد و افزود: برای آمادگی بیشتر نیرو‌های امدادی و عملیاتی در زمان بروز حوادث و بحران ارائه آموزش‌های لازم و تمرینات ضروری است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.