معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان:

هر سرباز تا پایان خدمت خود باید یک حرفه بیاموزد

سرهنگ پاسدار ساری گفت: با توجه به اهمیت کسب و کار در زندگی افراد لازم است که هر سرباز تا پایان دوره خدمت خود حداقل یک حرفه بیاموزد.

سرهنگ عادل ساری معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان در حاشیه آزمون مهارت آموزی کارکنان وظیفه سپاه استان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خوزستان گفت: به دنبال فرمایش رهبر انقلاب مبنی بر اینکه پادگان‌ها و اماکن نظامی باید تبدیل به مسجد شوند؛ کار تربیتی و بقیه اقدامات عام المنفعه که مثمر ثمر باشد باید در پادگان‌ها و اماکن نظامی انجام شود.

او افزود: اکنون در سپاه حضرت ولیعصر علاوه بر کار‌های تربیتی ما به دنبال آموزش حرفه به کارکنان وظیفه نیز هستیم.

سرهنگ ساری ادامه داد: به وسیله تعدادی از حرفه‌ها در کلاس‌های برگزار شده، سربازان آموزش‌های لازم را می‌بینند و ما نیز عقیده داریم که هر سرباز نهایتا باید یک حرفه بیاموزند.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان با اشاره به برگزاری آزمون بیان کرد: این آزمون بین تمام سربازانی که حرفه فراگرفتند؛ ۱۵۸ نفر از کارکنان وظیفه برگزار شده و جوایز نفیسی نیز برای افراد در نظر گرفته شده است.

او یادآور شد که پس از برگزاری آزمون نیز در نهایت ۱۵ نفر عازم مسابقات کشوری خواهند شد و این نشان از اهمیت حرفه آموزی دارد.

سرهنگ پاسدار عادل ساری همچنین گفت: این مهارت قطعا در زندگی آینده کارکنان وظیفه کاربرد خواهد داشت و آن‌ها علاوه بر تحصیلاتشان می‌توانند از این طریق با راه اندازی یک کسب و کار امرار معاش کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.