بازسازی و تکمیل طرح‌های حوزه بندری و دریایی بندرلنگه

مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان از پایان تعمیرات اساسی برج کنترل و ساختمان معاونت دریایی و بندری بنادر غرب خبر داد.

مرتضی سالاری مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان گفت: تعمیرات اساسی برج کنترل و ساختمان معاونت دریایی و بندری بنادر غرب با ۳۵ میلیارد ریال اعتبار تکمیل شد.

او گفت: طرح تعمیرات اساسی ساختمان دریایی با هزار و ۴۰۰ متر مربع شامل تجهیز سیستم خنک کننده، تعویض سقف کل مجموعه و رنگ آمیزی ۲ دکل مخابراتی با هدف حفظ نمای آن در برابر شرایط متاثر از جو حاکم بر منطقه است.

مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان افزود: ساختمان صدور مجوز نیز با هدف سهولت در بازرسی، ثبت ورود و خروج ارباب رجوع در ۱۴۰ متر مربع ساخته شد.

سالاری با اشاره به اجرای طرح محوطه‌سازی ضلع غربی گفت: این طرح شامل خاکبرداری محوطه به مساحت ۲۱ هزار متر مربع با هدف احداث پارکینگ خودرو‌های سواری، ارتقا ظرفیت ترانزیت بندر و نصب و تعمیر کامل ۲ عدد تاور روشنایی به ارتفاع ۳۵ متر برای تامین نور مورد نیاز عملیات شبانه تخلیه و بارگیری طراحی شده است.

او افزود: طرح محوطه‌سازی و اجرای طرح ترافیکی نیز با هدف طراحی و اجرای ورودی مجزا برای ورود و خروج کامیون‌ها در راستای کاهش ترافیک و سهولت در عبور و مرور، جداسازی مسیر‌های کامیون‌رو و خودرو‌های سواری و همچنین نصب علائم و تابلو‌های راهنمایی و ترمیم و بازسازی آسفالت قسمت‌های آسیب دیده بندر اجرا شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.