چراغ سبز نتانیاهو برای تمدید آتش‌بس

نخست وزیر رژیم صهیونیستی پس از رایزنی با رئیس جمهور آمریکا از نگاه مثبت خود به تمدید آتش‌بس در نوار غزه خبر داد.

 بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی می‌گوید که بعد از تماس تلفنی با جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا نگاه مثبتی به تمدید آتش بس بعد از پایان آتش بس بشردوستانه ۴ روزه فعلی دارد؛ به شرطی که روزانه بیش از ۱۰ نفر از زندانیان اسرائیلی نزد حماس آزاد شوند.

وی در یک پیام ویدئویی از دفترش گفت: درباره آزادی گروه دیگری از گروگان‌های اسرائیلی از نوار غزه با رئیس جمهور آمریکا صحبت کرده ام. علاوه بر این من تاکید کردم که خواستار آزادی بیش از ۱۰ گروگان در هر روز هستیم. این چیز شگفت انگیزی خواهد بود.

نتانیاهو این گفت‌وگوی تلفنی را احساسی توصیف کرد و  افزود:  بعد از این توقف (آتش بس موقت) ما به ادامه عملیات نظامی در فلسطین بازخواهیم گشت.

وی مدعی شد: من به رئیس جمهور آمریکا گفتم که پس از این ما با قدرت به اهداف خود که نابودی حماس و اطمینان از اینکه غزه دیگر مثل قبل نخواهد بود باز خواهیم گشت. مطمئن هستم که ما قادر خواهیم بود این وظیفه را انجام دهیم چرا که راه دیگری نداریم.

پیش از این جنبش حماس نیز یک شنبه شب تأکید کرد که در راستای تمدید آتش‌بس تلاش خواهد کرد تا اسرای فلسطینی بیشتری آزاد شوند.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی درحالی از تمایل خود به ادامه آتش بس میگوید که از سوی صهیونیست‌های ساکن اراضی اشغالی، احزاب مخالف و جامعه جهانی شدیدا برای توقف حملات خود به غیرنظامیان در غزه که تاکنون بیش از ۱۵ هزار شهید برجای گذاشته است تحت فشار قرار دارد و عملیات زمینی ارتش این رژیم دستاورد چندانی نداشته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۹ ۰۶ آذر ۱۴۰۲
خوب بایدن و نتانیابو به هدفشون یعنی کاهش جمعیت در نوار غزه دست پیدا کردند و فلسطینیها یه مدت جا برای زندگی دارن و نیاز به جنگ ندارن.
ترفند موثری بود متاسفانه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۶ ۰۶ آذر ۱۴۰۲
ما هم روزی قوی میشیم از نطر اقتصادی نتایابو اینقدر واسه ما قیافه نگیر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۲ ۰۶ آذر ۱۴۰۲
هردو از سگ کثیف پست ترند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۲ ۰۶ آذر ۱۴۰۲
هردو از سگ کثیف پست ترند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۵ ۰۶ آذر ۱۴۰۲
بخدادیگه سنگ اندازی نکنید دیگه بسه کشتاراین همه کودک
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۶ ۰۶ آذر ۱۴۰۲
دست از پا درازتر لعنت بر امریکا و اسرائیل
آخرین اخبار