مقام حماس: ورود مخفیانه نتانیاهو به غزه نشانه شکست آنهاست

یکی از رهبران جنبش حماس تأکید کرد که ورود مخفیانه نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به غزه برای گرفتن عکس تبلیغاتی، نشانه شکست این رژیم است.

دفتر نخست وزیری رژیم صهیونیستی دیروز (یکشنبه) خبر داد که نتانیاهو از نوار غزه بازدید کرده است و  وی از نیرو‌های حاضر در عرصه نبرد، گزارش‌های امنیتی دریافت کرده ودر دیدارهایش تاکید کرده که ارتش به جنگ خود در غزه تا دستیابی به پیروزی کامل ادامه خواهد داد.

 «باسم نعیم» از رهبران جنبش حماس به ورود نتانیاهو به نوار غزه واکنش نشان داد و در مصاحبه با شبکه الجزیره گفت: «ورود مخفیانه نتانیاهو به نوار غزه برای گرفتن عکس تبلیغاتی، نشانه قدرت نیست بلکه نشانه شکست است.»

وی تصریح کرد که رژیم اشغالگر به دنبال ممانعت و برهم زدن شادی فلسطینیان به دلیل آزادی اسرای فلسطینی است چرا که این رژیم در آزادی اسرای خود با استفاده از زور شکست خورد. مقاومت همچنان در میدان نبرد و پرونده اسرا، دست برتر را دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۶ ۰۶ آذر ۱۴۰۲
متاسفانه فرماندهان حماس در هتل‌های لوکس قطر این مصاحبه‌هارو میکنن...
حتی لبنان هم نیستن که در تیررَس رژیم صهیونیستی باشن...
پسرسیدحسن‌نصرالله در عملیات آفندی‌شهید شد، پسر عماد مغنیه در سوریه علیه داعش میجنگید و شهید شد...
مقامات حماس هم توی هتل فوق‌لوکس در هزاران کیلوپتر فاصله با مناطق جنگی مصاحبه میکنن و میگن نتانیاهو اصلا هم کار شجاعانه ای نکرده رفته تو منطقه ای که هر لحظه ممکنه یک حماسی با قناصه یا آرپی‌جی اونجا رو بزنه...
آخرش هیچ گروهی حزب‌الله نمیشه...
یادآوری کنم که قطر روابط نزدیک اطلاعاتی با رژیم‌صهیونیستی داره
Iran (Islamic Republic of)
محفوظ
۰۷:۴۴ ۰۶ آذر ۱۴۰۲
حماس باید سرمار که ناتانیاهو است قطع کند .
آخرین اخبار