فعالیت بیش از ۶ هزار نفر در حوزه اقتصاد دیجیتال

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد گفت: در حال حاضر بیش از ۶ هزار نفر در استان یزد در حوزه اقتصاد دیجیتال مشغول به کار هستند.

پاکدل مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد با اشاره به اینکه اقتصاد دیجیتال یکی از موضوعات روز دنیا که ارزش افزوده زیادی را به همراه دارد و به رونق کسب  و کار و بهره وری سرعت می دهد گفت: یزد در حوزه اقتصاد دیجیتال ظرفیت بالایی دارد ودر ابتدای دولت سیزدهم سهم استان یزد در اقتصاد دیجیتال ۶/۴ بوده و در دوسال گذشته به ۷/۹ رسیده و قراره طبق برنامه هفتم کشور نیز به عدد ۱۵ برسیم. 

او استان یزد را در حوزه ict در جایگاه دوم کشور دانست و افزود: سال گذشته از محل تسهیلات تبصره ۱۸، حدود ۷۶ شرکت تسهیلات کم بهره گرفته اند و ۱۴۰ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است و امسال هم تلاش می‌کنیم بیش از عدد پارسال تسهیلات در این حوزه پرداخت کنیم.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد با بیان پیشرفت تسهیلات به سمت تولید هوشمند برای افزایش بهره وری اظهار داشت: افرادی که طرح‌های مناسبی در حوزه اقتصاد دیجیتال دارند، حتما طرح را مطرح کنند تا طرح در کارگروه استانی بررسی و در صورت تایید برای اجرایی شدن، طرح حمایت شود. 

پاکدل خاطر نشان کرد: در حال حاضر بیش از ۶ هزار نفر در استان یزد در حوزه اقتصاد دیجیتال مشغول به کار هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.