معرفی سرپرست جدید فنی‌وحرفه‌ای استان کردستان

آیین تودیع و معارفه مدیر کل سازمان فنی و حرفه ای استان کردستان امروز با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار شد.

 معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان ظهر امروز در مراسم تقدیر و معارفه مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای کردستان در سنندج با تبریک هفته بسیج، اظهار کرد: آموزش‌های مهارتی از ارکان اصلی تولید و پایداری مشاغل بوده از این رو توسعه این آموزش‌ها نیاز ضروری در جامعه است.

عبدالله رشیدی پور با تاکید براینکه لازمه حضور در بازار کار داشتن مهارت است، گفت: امروز سازمان فنی و حرفه‌ای با توجه به مسئولیت سنگینی در حوزه آموزش‌های مهارتی نقش مهم و تاثیرگذاری در اشتغالزایی و رفع مشکل بیکاری دارند.

 سرپرست جدید آموزش و فنی‌وحرفه‌ای استان کردستان نیز ضمن قدردانی از حسن نیت مسئولان کشوری و استانی در سپردن این مسئولیت خطسر به بنده اظهار کرد: امیدوارم خدمتگزار خوبی برای هم‌استانی‌های خودم باشم.

سید علی علوی گفت: نیرو‌های اداره‌کل فنی‌وحرفه‌ای توانمند و مجرب بوده و یقینا به پشتوانه همکارانم، کارنامه موفقی را ارائه بدهم.

وی با اشاره به اهمیت آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در رفع بیکاری و ایجاد اشتغال عنوان کرد: آموزش‌های فنی‌وحرفه‌ای یکی از کلید‌های مهم و اساسی در جهت کاهش بیکاری است که به ویژه مورد توجه قرار می‌گیرد.

علوی با طرح و ارائه برنامه کاری خود مبنی بر اینکه در کارخانجات، براساس نیاز نیروی واحد تولیدی، نیروی انسانی تربیت و تامین خواهیم کرد، افزود: تقویت دیپلماسی مهارت با اقلیم عراق مورد توجه قرار می‌گیرد.

 فردین وکیلی، مدیرکل سابق فنی و حرفه‌ای استان کردستان نیز در این جلسه به ارائه گزارشی از اقدامات و فعالیت این حوزه پرداخت.

در این مراسم ، سید علی علوی به عنوان سرپرست جدید آموزش و فنی و حرفه‌ای استان کردستان معرفی شد. وی پیش از این معاون این اداره‌کل بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.