اختصاص ۱۴۵ میلیارد تومان اعتبار به دانشگاه شهرکرد

در دور دوم سفر رئیس‌جمهور به چهارمحال و بختیاری ۱۴۵ میلیارد تومان اعتبار به این واحد آموزشی اختصاص داده شد.

یاسر پیرعلی رئیس دانشگاه شهرکرد از اختصاص ۱۴۵ میلیارد تومان اعتبار به دانشگاه شهرکرد در دور دوم سفر رئیس‌جمهور به استان خبر داد.

وی افزود: با اعتبار دور اول سفر رئیس‌جمهور به استان دانشکده فنی مهندسی بروجن به ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی رسید که امیدواریم با اعتبار دور دوم این دانشکده تکمیل و افتتاح شود.


بیشتر بخوانید


پیرعلی اضافه کرد: ۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای تجهیز آزمایشگاه مرکزی و تعمیر و تجهیز دیگر آزمایشگاه‌های دانشگاه تخصیص داده شد.

وی ادامه داد: پنج میلیارد تومان برای محوطه‌سازی آسفالت دانشکده هنر فارسان و ۵۰ میلیارد تومان از اعتبارات سازمان برنامه و بودجه در خصوص جوانی جمعیت برای ساخت خوابگاه متاهلین در نظر گرفته شد.

پیرعلی گفت: چهار میلیارد تومان برای تکمیل فضاسازی و حصار دانشگاه، تجهیز آزمایشگاه مرکزی و تجهیز مرکز نوآوری شماره سه صنایع چوب و مبلمان و احیای جنگل‌های دانشکده منابع طبیعی اختصاص داده شده است.
وی افزود: هم‌زمان با دور دوم سفر وزیر علوم تحقیقات و فناوری به چهارمحال و بختیاری و بازدید از دیگر مراکز آموزش عالی استان ۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام دانشگاه پیام‌نور و علمی‌کاربردی اختصاص داده شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار