سرعت اجرای طرح‌ها در چهارمحال و بختیاری ۱۰ برابر شده است

٢٧ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام چهارمحال و بختیاری اختصاص یافت.

غلامعلی حیدری استاندار چهارمحال و بختیاری در شورای اداری استان با تشریح دستاورد‌های سفر رئیس جمهور گفت: هم اکنون ١٧ هزار میلیارد ریال از محل صندوق اعتبارات ملی واریز شده و ١٠ هزار میلیارد ریال دیگر هم به زودی به حساب وزارتخانه‌ها پرداخت می‌شود که برای اجرای طرح‌های نیمه تمام اختصاص می‌یابد.

وی افزود: این مبالغ از محل اعتبارات صندوق ملی اختصاص خواهد یافت تا طرح‌های نیمه تمام راهسازی، توسعه روستایی، خدماتی، کشاورزی، عمرانی و بهداشتی استان تکمیل شود.

حیدری با بیان اینکه به گفته رئیس جمهور سرعت اجرای طرح‌ها در چهارمحال و بختیاری ۱۰ برابر شده است اضافه کرد: با تامین ٢٧ هزار میلیارد ریال اعتبار مطالبات پیمانکاران وصول می‌شود تا روند اجرای طرح‌ها سرعت بیشتری گیرد.


بیشتر بخوانید


استاندار چهار محال و بختیاری از اجرای طرح توانمند سازی روستا‌ها با واگذاری ٥٠٠ تا هزار مترمربع زمین برای خانه سازی روستایی به متقاضیان، جوانی جمعیت و طرح‌های هادی خبر داد و گفت: دور دوم سفر‌های شهرستانی برای پیگیری تخصصی مشکلات مردم استان آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه هیچ مشکلی برای اجرای طرح مسکن ملی نیست ادامه داد: مدیران عامل بانک‌ها مکلف شدند هرچه سریع‌تر تسهیلات مسکن ملی را پرداخت و بنیاد مسکن هم زیرساخت‌ها را در شهر‌ها و روستا‌ها فراهم کنند.

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد نیز در شورای اداری استان گفت: نقد‌ها را با مهر و محبت و با ادبیات درست مطرح کنیم جامعه‌ای که در آن انتقاد نباشد جامعه مرده است.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام افزود: در این دولت کار‌های مبنایی انجام شده، کار‌هایی که شجاعت و ایثار می‌خواهد.

وی با بیان اینکه امروز تقویت و حمایت از این دولت جزو اوجب واجبات است گفت: مشکلات زیادی وجود دارد، ولی آنچه که انجام شده و می‌شود قابل توجه است که واقعا باید تشکر کرد.

نکونام اظهار کرد: از همکاری و همراهی استاندار و مدیران برای برپایی میز خدمت نمازجمعه تشکر می‌کنم. انصافاً گره‌های قابل توجهی گشوده شده است که امیدبخش و بسیار خوب است.

در این شورا مقرر شد سند توسعه چهارمحال و بختیاری برای الحاق به طرح ملی پیشرفت استان‌های زاگرس نشین هرچه سریع‌تر تدوین و آماده شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار