کانون‌های مساجد مشاوران امام جماعت هستند

نماینده، ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: کانون‌های فرهنگی هنری نباید تک‌روی کنند بلکه در اداره امور مساجد باید به امام جماعت مشورت و هم‌فکری بدهند.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام امام جمعه شهرکرد در آیین معارفه مسئول ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان با تاکید بر ایفای نقش تربیتی کانون‌های مساجد، اظهار کرد: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد برای نظام کادرسازی و نیرو تربیت کنند.

نماینده، ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: مسجد از صدر اسلام تاکنون پایگاه مهمی برای جامعه اسلامی به شمار می‌رفته است و باید این پایگاه محوری تقویت و کارکرد‌های آن در جامعه به خوبی تبیین شود.


بیشتر بخوانید


وی ادامه داد: در مسجد نهاد‌های مختلفی در حال فعالیت هستند که هریک از این نهاد‌ها از جمله کانون‌های مساجد، هیئت امنا و بسیج علاوه‌بر اینکه باید در حیطه خود به ایفای نقش بپردازند، اما می‌طلبد تا در پیشبرد بهتر امور مسجد با یکدیگر هم‌افزایی کنند.

نکونام از کانون‌های مساجد به عنوان مشاوران امام جماعت یاد کرد و گفت: کانون‌های فرهنگی هنری نباید تک‌روی کنند بلکه در اداره امور مساجد باید به امام جماعت مشورت و هم‌فکری بدهند.

امام جمعه شهرکرد با قدردانی از خدمات انجام شده در سال‌های گذشته از سوی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، افزود: انتظار می‌رود این فعالیت‌ها همچنان هدفمند و منظم ادامه یابد وبا هم‌افزایی شکل گرفته با محوریت مساجد، برنامه‌های خوبی به اهالی مسجد ارائه شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار