بسیجی به دنبال اخلاص، گمنامی و خدمت است

معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور در بابلسر، گفت: بیش از ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر از بسیجیان در جبهه حاضر شدند و صحنه جنگ را به نفع کشور و نظام اسلامی تغییر دادند.

سردار مجید میراحمدی معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور در همایش اقتدار بسیجیان شهرستان بابلسر که در مصلی بزرگ المهدی (عج) این شهر برگزار شد، گفت: بسیجی به دنبال اخلاص، گمنامی و خدمت است.

او با بیان اینکه سرداران بزرگ جنگ تحمیلی به صورت بسیجی ار دل مردم بیرون آمدند، افزود: بیش از ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر از بسیجیان در جبهه حاضر شدند و صحنه جنگ را به نفع کشور و نظام اسلامی تغییر دادند.

سردار میراحمدی گفت: بیش از ۳۶ هزار دانش آموز بسیجی در دفاع مقدس به شهادت رسیدند.

او افزود: در عظمت مقام شهدای دانش آموز همین بس که امام راحل فرمودند: رهبر ما آن طفل ۱۳ ساله‌ای است که به تن نارنجک می‌بند و زیر تانک دشمن می‌رود.

سردار میراحمدی با بیان اینکه بسیج از الطاف جلیله خداوند تعالی به ملت بزرگ ایران است، گفت: ما باید قدردان و قدرشناس شما بسیجیان باشیم که وجود شما برای ایران و اسلام خیر و برکت است.

او در ادامه بسیج پیشتاز در تمام عرصه‌های خدمت در جنگ تحمیلی و پس از آن اعلام کرد و افزود: بقا و استمرار نظام مقدس اسلامی در گروه مجاهدت، فداکاری‌ها و حضور بسیجیان در صحنه هاست.

معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور گفت: بسیجی افتخار می‌کند که در کنار کنایه ها، زخم زبان ها، عدم درک و فهم برخی از معاندان و دشمنان، تمسخرآمیز و بدگویی ها، هیچ تزلزلی در اراده خود که در مسیر تعالی الهی است به خود راه نمی‌دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.