مهلت ارسال آثار به سوگواره ملی مهر محرم تمدید شد

دبیر شانزدهمین دوره «سوگواره ملی مهر محرم» گفت: مهلت ارسال آثار به شانزدهمین دوره این سوگواره ملی تا ۱۵ آذر ۱۴۰۲ تمدید شد.

قدس پور گفت: با توجه به اختلالات اینترنت در سطح کشور و مشکلاتی که برای ارسال آثار بر روی سایت سوگواره ایجاد شد، تقاضا برای تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه سوگواره وجود داشت که پس از بررسی لازم، امکان شرکت عموم علاقه مندان در همه بخش ها تا ۱۵ آذر ۱۴۰۲ فراهم شد.

وی با بیان اینکه این مهلت دیگر تمدید نخواهد شد، از عموم علاقه مندان خواست هرچه سریعتر نسبت به ارسال آثار خود اقدام کنند و به روزهای پایانی موکول نکنند.

دبیر شانزدهمین «سوگواره ملی مهر محرم» افزود: فراخوان شانزدهمین دوره سوگواره ملی مهر محرم در موضوعات و محورهای اصلی شامل هنر جهاد تبیین و غیرت دینی، هیئات خانگی و تربیت حسینی، مسئولیت اجتماعی و همدلی حسینی، راهپیمایی اربعین حسینی همزمان با آغاز محرم سال‌جاری منتشر شده و علاقه‌مندان به هنر و رسانه عاشورایی می توانند در قالبهای عکس و مجموعه عکس، فیلم کوتاه سه دقیقه ای شامل داستانی کوتاه، مستند کوتاه، انیمیشن، موشن گرافیک و نماهنگ آثار خود را به پایگاه اینترنتی بخش پویش حرفه ای ارسال کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.