معرفی رئیس جدید کمیته امداد امام خمینی در سیرجان

 آیین تکریم و معارفه رئیس جدید کمیته امداد امام خمینی (ره) سیرجان در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

علی یعقوبی پور فرماندار سیرجان در این مراسم که با حضور مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان کرمان، فرماندار سیرجان، رئیس دفتر نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: باید کاهش فقر در جامعه، ایجاد عدالت اجتماعی و نبود تبعیض در میان اقشار مختلف جامعه در اولویت امور کمیته امداد باشد.

فرماندار سیرجان بر توانمندسازی خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد تاکید کرد و افزود: زحمات و خدمات کمیته امداد به عنوان نهادی که رسالت اصلی آن حمایت از قشر مستضعف و نیازمند است بر کسی پوشیده نیست، در این زمینه انتظار می‌رود اشتغال زایی و توانمند سازی خانواده‌های تحت پوشش همچنان در دستور کار این نهاد مردمی قرار گیرد.

ناصر عسکری نژاد مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان کرمان نیز در این مراسم گفت:۳ هزار و ۵۰۰ خانوار در شهرستان سیرجان تحت پوشش کمیته امداد هستند که ۷۰ درصد آن‌ها زنانی هستند که به دلیل طلاق، فوت همسر، بدسرپرستی و زندانی، سرپرست خانواده شده‌اند.

وی افزود: اکثر جامعه هدف کمیته امداد کشور را سالمندان و عمده‌ترین فعالیت این نهاد را اجرای طرح شهید رجایی تشکیل می‌دهد اما، در شهر‌های مهاجرپذیر همچون شهرستان سیرجان با مشکلاتی که در اثر پدیده طلاق و برخی آسیب‌های اجتماعی رخ می‌دهد، بیشتر مددجویان را زنان سرپرست خانوار تشکیل می‌دهند.

در این مراسم علی اندرز به عنوان رئیس جدید کمیته امداد امام خمینی (ره) سیرجان منصوب و از زحمات ناصر شیبانی قدردانی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.