اهدای ۸۶ سری جهیزیه به نوعروسان مهابادی

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) مهاباد گفت: از ابتدای امسال ۸۶ سری جهیزیه به نوعروسان زیر پوشش این نهاد داده شده است.

احمد نوذری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) مهاباد با اشاره به اهدای ۸۶ سری جهیزیه به نوعروسان مهابادی، گفت: هر سری از این جهیزیه‌ها شامل اقلام اساسی زندگی مانند یخچال، اجاق گاز، تلویزیون، جاروبرقی و لباسشویی بوده که از سوی کمیته امداد امام خمینی (ره) تامین شده است.

وی با بیان اینکه ارزش این تعداد جهیزیه ۴۳ میلیارد ریال بوده است، اضافه کرد: این جهیزیه با هدف ترویج امر ازدواج و کمک به خانواده‌های کم‌بضاعت به نوعروسان نیازمند تحت پوشش این نهاد در این شهرستان اهدا شد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) مهاباد در ادامه ضمن تشکر از همکاری سپاه پاسداران برای کمک به افراد بی بضاعت با این نهاد در زمینه رفاه معیشتی، وام اشتغال جوانان، ساخت مسکن، تحویل ایزوگام و همکاری مضاعفی داشته، گفت: این جهیزیه‌ها امسال در ۳ نوبت صورت گرفته که مرحله اول در مرداد ماه ۴۸ سری جهیزیه، مرحله دوم در مهرماه ۱۶ سری جهیزیه و مرحله سوم ۲۲ سری جهیزیه که فردا به صورت نمادین و با همکاری سپاه پاسداران مهاباد به نوعروسان داده می‌شود.

نوذری تصریح کرد: امسال علاوه بر اهدای جهیزیه‌ها به منظور نهادینه کردن ازداوج آسان، تشویق جوانان برای ازدواج به‌هنگام و کمک به نوعروسان نیازمند برای تشکیل زندگی، ۲ کمک هزینه ازدواج بصورت نقدی و بلاعوض به مراجعه کنندگان آقا و خانم به مبلغ ۳۵۰ میلیون ریال داده شده است.

وی همچنین خاطر نشان کرد: چنانچه اگر در هر خانواده زیر پوشش این نهاد همسران بیکار و یا نوعروسان دهک ۱تا ۵ فاقد بیمه اجباری مستعد اشتغال قرار گرفته باشند می‌تواند با مراجعه به کمیته از تسهیلات ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیون ریالی استفاده کند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در ادامه از خیران خواست برای شرکت در اقدامات خداپسندانه می‌توانند وجوه نقد خود را به شماره حساب بانک ملی ۰۱۱۰۷۶۹۷۴۹۰۰۱ با شناسه پرداخت ۸۸۰۲۳۷۵۵۸ و یا به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۲۳۱۰ کمیته امداد امام خمینی (ره) واریز کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.