هفت هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به مددجویان کمیته امداد خراسان رضوی پرداخت شد

معاون اشتغال و خودکفایی اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان رضوی گفت: از ابتدای امسال تاکنون به مددجویان هفت هزار میلیارد ریال پرداخت شده است.

سلمان دانشور معاون اشتغال و خودکفایی اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان رضوی گفت: امسال تاکنون اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان رضوی به عنوان دستگاه اجرایی برتر در پرداخت تسهیلات اشتغال در این استان شناخته شده است.

او افزود: با افزایش نظارت، ۹۵ درصد از تسهیلات اشتغال پرداختی توسط این نهاد طی یک سال گذشته در مسیر واقعی خود هزینه شده و این میزان در شهرستان گناباد ۹۹ درصد بوده است.

معاون اشتغال و خودکفایی اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان رضوی ادامه داد: با بهره گیری از توان مشاوران و مددکاران، سطح آمادگی حرفه‌ای مددجویان متقاضی استفاده از تسهیلات اشتغالزایی کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان افزایش می‌یابد تا در نهایت بعد از پرداخت تسهیلات، توانمندی‌های خود را شناخته و این تسهیلات در مسیر واقعی خود هزینه شود و با برگزاری دوره‌های مهارت آموزی توانمندی متقاضیان بهره گیری از تسهیلات افزایش می‌یابد.

دانشور بیان کرد: از ظرفیت کارآفرینان واحد‌های تولیدی خراسان رضوی نیز به عنوان راهبر شغلی برای جهت دهی بیشتر این تسهیلات در مسیر واقعی خود بهره گرفته می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.