حل و فصل پرونده‌های قضایی فعالان اقتصادی در مرکز داوری اتاق بازرگانی

رئیس اتاق بازرگانی چهارمحال و بختیاری گفت: ارتباط وکلا با مسئولان قضایی برای حل و فصل پرونده‌های حقوقی واحد‌های تولیدی بسیار موثر است.

شهرام زارع رئیس اتاق بازرگانی چهارمحال و بختیاری در این جلسه با تاکید بر اینکه اتاق بازرگانی متعلق به کل فعالان اقتصادی، بازرگانان و تجار استان است، اظهار کرد: شرط داوری مرکز داوری اتاق بازرگانی ایران در جلسه هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ایران مطرح و در قالب پیشنهاد اصلاح قانون تشکیلات اتاق بازرگانی ایران، در اساسنامه اتاق ایران قرار خواهد کرد. 

وی افزود: حل و فصل پرونده‌های قضایی فعالان اقتصادی در مرکز داوری اتاق بازرگانی مزایای بسیاری دارد. 

زارع با اشاره به اینکه جلسات متعددی با مسئولان قضایی چهارمحال و بختیاری برای فعال کردن مرکز داوری اتاق بازرگانی استان برگزار شده است، گفت: در تلاشیم تا تمامی پرونده‌های حقوقی واحد‌های تولیدی در حوزه صنعت، کشاورزی و تولیدی برای حل و فصل به مرکز داوری اتاق بازرگانی ارجاع داده شود. 


بیشتر بخوانید


رئیس اتاق بازرگانی چهارمحال و بختیاری بیان کرد: ارتباط وکلا با مسئولان قضایی برای حل و فصل پرونده‌های حقوقی واحد‌های تولیدی بسیار موثر است.

وی خاطرنشان کرد: باید با آموزش‌های حقوقی از تشکیل پرونده‌های قضایی برای صنعتگران، فعالان اقتصادی و بازرگانان جلوگیری کنیم. 

اعضا پیشنهادات خود را در خصوص استفاده از ظرفیت مرکز داوری اتاق بازرگانی استان و تسهیل در روند حل و فصل پرونده‌های قضایی، تهیه چارت سازمانی برای مرکز داوری، رشد اعضای مرکز داوری، در نظر گرفتن مشوق برای خدمت گیرندگان، پیگیری قید شدن شرط داوری در قراداد‌های واحد‌های تولیدی، تشکیل کارگروه‌های ویژه در حوزه گمرک، مالیات و بیمه برای آگاهی از قوانین جدید را ارائه دادند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار