در دور دوم سفر رئیس‌ جمهور؛

توسعه سرمایه‌گذاری گردشگری چهارمحال و بختیاری بررسی می‌شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری از بررسی توسعه سرمایه‌گذاری گردشگری استان در دور دوم سفر رئیس جمهور خبر داد.

محمدکاظم منزوی گفت: در نشست با محسن منصوری معاون اجرایی رئیس جمهور، ظرفیت‌ها و زمینه‌های توسعه سرمایه‌گذاری گردشگری چهارمحال و بختیاری بررسی شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در این نشست ورود سرمایه‌گذاران جدید واحد‌های صنعتی، کشاورزی و دامپروری برای سرمایه‌گذاری در این استان بررسی شد.


بیشتر بخوانید


وی افزود: تعیین تکلیف پتروشیمی بروجن، رفع مشکل پتروشیمی لردگان، توسعه شهرک‌های صنعتی شهرکرد و بروجن در نشست با معاون رئیس جمهور مورد بررسی قرار گرفت.

منزوی اضافه کرد: در این نشست همچنین مقرر شد تعهدات سفر نخست رئیس جمهور به چهارمحال و بختیاری تا پایان امسال بررسی و انجام شود.

وی اظهار کرد: در نشست با معاون اجرایی رئیس جمهور مقرر شد سرفصل جدیدی برای تسهیلات خُرد و کم‌بهره مخصوص تولیدکنندگان ارائه و به عنوان مصوبه دور دوم سفر رئیس جمهور به چهارمحال و بختیاری در نظر گرفته شود.

منزوی ادامه داد: در این نشست بخش خصوصی چهارمحال و بختیاری شامل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی، اتاق اصناف، خانه صنعت و معدن و شرکت شهرک‌های صنعتی استان حضور فعال داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار