معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر:

برخورد لازم با عطاری‌های متخلف در استان بوشهر صورت گیرد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: نظارت و بازرسی محسوس و نامحسوس از عطاری‌ها به صورت منظم انجام شود و با عطاری‌های متخلف برخورد لازم صورت گیرد.

اکبر پورات روز سه‌شنبه در نشست شورای مبارزه با مواد مخدر و توسعه مشارکت‌های مردمی و سازمان‌های مردم نهاد استان بوشهر با تبریک هفته بسیج اظهار داشت: در راستای استفاده از ظرفیت خیرین و به منظور صیانت، توانمندسازی و اشتغال بهبودیافتگان نسبت به شناسایی خیرین و راه اندازی مجمع خیرین یاریگران زندگی در استان تسریع گردد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با تاکید بر فعال کردن خانه‌های یاریگران زندگی روستایی و تکمیل سهمیه راه اندازی کانون‌ها در شهرستان‌ها توسط فرمانداران، افزود: همچنین تمرکز دستگاه‌های اجرایی در محلات کم برخوردار شهری و روستایی و اجرای مطلوب برنامه‌های فرهنگی و پیشگیری با اولویت محلات کم برخوردار به صورت مستمر انجام گیرد.

پورات تصریح کرد: همچنین باید نظارت و بازرسی محسوس و نامحسوس از عطاری‌ها به صورت منظم انجام شود و با عطاری‌های متخلف برخورد لازم صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه اعضای کمیته توسعه مشارکت‌ها، خیرین را به شورا معرفی کنند گفت: اخیراً در راستای توانمند سازی سازمان‌های مردم نهاد، سمن‌های عضو شورا در کارگاه آموزش منطقه‌ای در اصفهان شرکت کردند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر عنوان کرد: در ۶ ماهه سال جاری تعداد ۳۵۲ نفر از افراد آسیب دیده از اعتیاد دوره‌های فنی و حرفه‌ای آموزش دیده‌اند.

پورات خاطرنشان کرد: برگزاری کارگاه‌های پیشگیری از اعتیاد برای خانواده‌ها توسط سازمان‌های مردم نهاد در سطح استان انجام شده است.

وی اظهار کرد: همچنین خدمات مشاوره اشتغال رایگان برای افراد آسیب دیده از اعتیاد توسط سازمان‌های مردم نهاد و خدمات درمان رایگان برای افراد بی بضاعت توسط سازمان‌های مردم نهاد در استان به صورت مستمر در حال انجام است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.