ابو عبیده: تجاوز رژیم صهیونیستی شکسته می‌شود، اما اراده‌ی ما نه

سخنگوی گردان‌های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی حماس با تشریح عملیات مبارزان خود گفت: تجاوز رژیم صهیونیستی شکسته خواهد شد، اما اراده ما شکسته نخواهد شد.

به نقل از پایگاه خبری «فلسطین آنلاین»، «ابوعبیده» با انتشار یک فایل صوتی افزود: درگیری‌های شدید با دشمن صهیونیستی در چندین منطقه از نوار غزه همچنان ادامه دارد

وی ادامه داد: مبارزان القسام طی سه روز گذشته ۶۰ خودروی نظامی رژیم اشغالگر اسرائیل را منهدم کردند که از این تعداد ۱۰ دستگاه نفربَر بوده است.

سخنگوی گردان‌های شهید عزالدین القسام با اشاره به اینکه رزمندگان این گردان‌ها چند عملیات بی نظیر را علیه دشمن صهیونیستی انجام دادند، افزود: طی این عملیات تعدادی از نظامیان صهیونیست کشته و شماری زخمی شدند و رزمندگان ما صدای فریاد نظامیان دشمن و درخواست کمک آن‌ها را شنیدند.

وی گفت: رزمندگان ما به وسیله یک فروند موشک، یک دستگاه نفربر نیروی نظامی دشمن در محله «التوام» را بصورت مستقیم هدف قراردادند که سه نظامی رژیم اسرائیل از آن خارج و سپس به هلاکت رسیدند.

ابوعبیده دشمن صهیونیستی با تصور اینکه تعدادی از نظامیانش اسیر شده اند، نیرو‌های خود را بمباران کرد، افزود: هدف رژیم اشغالگر اسرائیل از این جنگ، نابودی و کشتار غیرنظامیان است.

وی خاطرنشان کرد: دشمن وضعیت عصبی دارد و جنایاتی که مرتکب می‌شود نشان از عدم اعتماد او به پیروزی است.

در حالی نبرد میان نیرو‌های مقاومت و جنایتکاران صهیونیست وارد چهل و ششمین روز خود می‌شود که بمباران مناطق مسکونی، بیمارستان‌ها و مدارس غزه همچنان ادامه دارد و گزارش‌هایی تکان دهنده از نوار غزه مخابره شده است.

دفتر اطلاع رسانی دولتی در نوار غزه روز دوشنبه اعلام کرد: شمار شهدا تجاوز رژیم صهیونیستی به این منطقه به ۱۳ هزار و ۳۰۰ و زخمی‌ها به بیش از ۳۱ هزار نفر افزایش یافته است.

این دفتر افزود: از مجموع این شهدا پنج هزار و ۶۰۰ تن کودک و سه هزار و ۵۵۰ زن هستند و شمار شهدای کادر درمانی اعم از پزشک، پرستار و امدادگر به ۲۰۱ نفر و نیرو‌های آتش نشان ۲۲ نفر و شمار روزنامه نگاران شهید نیز به ۶۰ نفر رسیده است.

براساس آخرین آمار، شمار افراد مفقود الاثر که همچنان در زیر آوار یا پیکرهایشان در خیابان‌ها مانده است و اشغالگران مانع دفن آن‌ها می‌شوند به ۶ هزار و ۵۰۰ نفر رسیده است که از این مجموع چهار هزار و ۴۰۰ زن و کودک هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار