مقاومت فلسطین: جامعه جهانی برای پایان دادن به بمباران بیمارستان اندونزی غزه اقدام کند

جنبش‌های مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) و جهاد اسلامی در بیانیه‌های جداگانه‌ای خواستار دخالت جامعه جهانی به منظور پایان دادن به محاصره و بمباران بیمارستان اندونزی غزه شدند.

جنبش‌های مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) و جهاد اسلامی در بیانیه‌های جداگانه‌ای با اشاره به وحشیگری ارتش رژیم صهیونیستی علیه بیمارستان اندونزی در شهر غزه، خواستار دخالت جامعه جهانی به منظور پایان دادن به محاصره و بمباران این بیمارستان شدند.

بجنبش حماس روز دوشنبه دربیانیه‌ای اعلام کرد که بمباران و محاصره بیمارستان اندونزی غزه جنایتی است که نیازمند دخالت جامعه جهانی برای دفاع از آخرین مرکز بهئداشتی فعال در شمال نوار غزه است.

سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز گفت: آنچه در بیمارستان اندونزی غزه در جریان است یک جنایت وحشیانه و کشتاری وحشتناک است.

«مصعب البریم» افزود: هدف از این کشتار‌ها و جنایت ها، پایان دادن به حضور فلسطینی‌ها در شمال غزه و اشغال دوباره و الحاق آن به سرزمین‌های اشغالی است.

وی اضافه کرد: مقاومت و مقابله با این جنایت ها، ضروری و واجب است.

رسانه‌های فلسطینی روز دوشنبه اعلام کردند که بیمارستان اندونزی در شمال نوار غزه از صبح امروز تاکنون ۷ نوبت با توپخانه هدف قرار گرفته است.

وزارت بهداشت غزه امروز اعلام کرد که در جریان بمباران بیمارستان اندونزی توسط رژیم صهیونیستی ۱۲ نفر از مجروحان بستری و همراهانشان به شهادت رسیدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار