صهیونیست‌ها هدف حملات خمپاره‌ای حزب‌الله قرار گرفتند

حزب الله لبنان و گردان‌های سرایا القدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی از هدف قرار دادن پایگاه‌های صهیونیستی در شمال نوار غزه خبر دادند.

به نقل از فلسطین الیوم، گردان‌های سرایا القدس اعلام کرد که نظامیان صهیونیست و خودرو‌های نظامی آن‌ها را در منطقه «برج‌های شیخ زاید» در شمال نوار غزه، هدف حملات خمپاره‌ای قرار دادیم.

حزب الله لبنان نیز در بیانیه‌ای اعلام کرد که پادگان صهیونیستی «زبدین» مزارع شبعا واقع در مناطق اشغالی لبنان را هدف قرار دادیم و رژیم صهیونیستی در این حملات تلفات داد.

حزب الله در بیانیه دیگری اعلام کرد که در راستای حمایت از مردم مقاوم غزه، صبح امروز راس ساعت۱۰:۳۰ با سلاح مناسب، نیرو‌های پیاده رژیم صهیونیستی در تله الکرنتینا در نزدیکی پایگاه «حدب یارون» را هدف قرار دادیم.

پیش از این نیز حزب الله لبنان اعلام کرده بود که در جدیدترین حمله خود، یک مرکز نظامی دیگر رژیم صهیونیستی را هدف قرار داده است.

حزب الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در غزه و حمایت از مقاومت شجاع و شریف آن، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت هشت صبح روز دوشنبه بیستم نوامبر، پادگان «برانیت» مرکز فرماندهی لشکر ۹۱ دشمن صهیونیست را با موشک سنگین «برکان» هدف قرار دادند.

همزمان ارتش رژیم صهیونیستی از شلیک خمپاره به مواضع نظامیان این رژیم از جنوب لبنان خبر داد و اعلام کرد که ارتش به مناطقی که خمپاره از آنجا شلیک شده، واکنش نشان داده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۹ ۲۹ آبان ۱۴۰۲
ماهم هدف خمپاره مجلس قرار گرفتیم .
مجلسی چطور باید سن باز نشستگی را افزایش دهد .
از همه مردم می خواهیم رای به مجلسی ها را تا پس گرفتن این قانون تحریم کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۷ ۲۹ آبان ۱۴۰۲
چـــــــرا پهپادهـــــای تک تیرانــــــــداز درست نمی شود!؟ پهپادی با خشابی اساسی! زوم و هدف گیری عالی و البته رادار گریز! با مداومت پروازی معادل ترکاندن کله پوک حداقل یک گردان از نیروهای حرامزاده صَــهیــون :))
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۳ ۲۹ آبان ۱۴۰۲
دمتان گرم بزنید پدر سوخته هارو از منطقه بریزید بیرون....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۱ ۲۹ آبان ۱۴۰۲
جنگ بی هدف و بی سرانجام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۶ ۲۹ آبان ۱۴۰۲
پیروزی رزمندگان اسلام صلوات
Iran (Islamic Republic of)
فردین
۱۳:۵۹ ۲۹ آبان ۱۴۰۲
ماشالله بچه ها ایول
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۳ ۲۹ آبان ۱۴۰۲
جنگ فرسایشی
آخرین اخبار