اعلام برنامه‌های هفته بسیج مهندسان صنعت فارس

رئیس سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن استان فارس ویژه برنامه‌های بسیج مهندسین صنعت فارس به مناسبت هفته بسیج را اعلام کرد.

حسین پناهی با اشاره به اینکه هفته بسیج از ۲۹ آبان‌ماه آغاز شده و تا ۵ آذر ادامه دارد، گفت: هوشمندی حضرت امام خمینی (ره) و عدالت‌خواهی میلیون‌ها انسان با ایمان، موجب تبلور بسیج در عصر حاضر بود.

رئیس سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن فارس در خصوص نام‌گذاری ایام هفته بسیج در سال جاری گفت: بسیج جهاد و خدمت‌رسانی، بسیج پیشرفت، عزت و افتخار، بسیج ولایت‌باور و انقلابی، بسیج مقاومت، ایثار و شهادت، بسیج ایمان، بصیرت و انتظار، بسیج جهاد علمی اعتلای فرهنگ و هنر از نامگذاری‌های ایام هفته بسیج هستند و روز ۵ آذرماه نیز به نام بسیج دفاع، امنیت و اقتدار نام‌گذاری شده است.

او در مورد ویژه برنامه‌های سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن استان فارس گفت: رزمایش جهادگران صنعت و معدن، پایش و عارضه‌یابی معادن با همراهی کارشناسان اداره منابع طبیعی و اداره صنعت معدن و تجارت، کلینیک سیار صنعت به منظور حل مشکلات صنایع با حضور مدیران شهرستانی در کارخانجات و نشست هیئت اندیشه‌ورز بخشی از برنامه‌های ما در هفته بسیج است.

پناهی ادامه داد: از دیگر برنامه‌های سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن استان فارس می‌توان به برگزاری قرارگاه صنعتی خاتم‌الانبیا (ص)، میز خدمت حمایت از تولید در شهرک‌های صنعتی فارس، توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی و تجلیل از خانواده معظم شهدا اشاره کرد.

رئیس سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن فارس با بیان اینکه در مرکز استان نیز ویژه برنامه‌هایی به مناسبت هفته بسیج تدارک دیده شده است، افزود: انعقاد تفاهم‌نامه چهارجانبه میان سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن فارس، اداره‌کل صمت فارس، اداره‌کل منابع طبیعی استان و سازمان نظام مهندسی معدن صورت خواهد گرفت.

او اضافه کرد: برگزاری رویداد نیاز‌های فناورانه صنعت و جشن احیای واحد‌های صنعتی در شیراز باحضور مقامات کشوری، آئین بهره‌برداری واحد‌های صنعتی راکد و نیمه فعال و نشست با صنعتگران در کنار برگزاری کلینیک تخصصی سیار صنعت و قرارگاه صنعتی خاتم‌الانبیا (ص) استان با قوت در دستور کار است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.