دستگاه تصویربرداری MRI پیشرفته و مدرن در بیمارستان امام خمینی (ره) خاش افتتاح شد

فرماندار خاش گفت: دستگاه MRI پیشرفته بیمارستان امام خمینی (ره) این شهرستان با حضور معاون درمان وزارت بهداشت افتتاح شد.

  صاحب گل صالحی  در حاشیه بازدید و افتتاح دستگاه جدید و پیشرفته MRI بیمارستان امام خمینی (ره) خاش بیان کرد: این دستگاه پیشرفته با هزینه‌ای بیش از ۵۶۰ میلیارد ریال به عنوان نخستین واحد تصویربرداری شهرستان افتتاح و وارد چرخه خدمت‌رسانی حوزه سلامت به شهروندان شد.

وی افزود: افتتاح این مرکز بر اساس نیاز و درخواست شهروندان انجام و پیگیری شد و امیدواریم افتتاح آن به بهبود خدمات و دسترسی سهل مردم به امکانات پزشکی کمک کند، بیماران تا وزن ۲۵۰ کیلوگرم می‌توانند از این دستگاه استفاده کنند.

فرماندار خاش با تأکید بر اینکه در دولت مردمی، افتتاح غیر عملیاتی نداریم ادامه داد: اهتمام جدی دولت سیزدهم برای اجرای پروژه‌های توسعه‌ای با رویکرد ارائه خدمات درمانی مطلوب به مردم در بیمارستان‌ها قابل تقدیر است.

توزیع ۱۱۵ متخصص متعهد خدمت سهمیه آزاد و مناطق محروم

معاون درمان وزارت بهداشت در حاشیه مراسم افتتاحیه از پروژه ساختمان پانسیون پزشکان و پروژه توسعه ۱۰۰ تختخوابی بیمارستان نیز بازدید کرد و گفت: عدالت به منزله به حداقل رساندن عقب‌افتادگی‌ها در مناطق محروم و فراهم کردن امکانات مورد نیاز و رساندن حق به ذی‌حق است.

سعید کریمی با اشاره به اینکه عدالت و تعالی نظام سلامت مهمترین رویکرد وزارت بهداشت است، افزود: این دستگاه ام‌آرآی، از دستگاه‌های پیشرفته کشور است که محدودیت وزن ندارد و از هوش مصنوعی بهره می‌برد.

وی اظهار کرد: ۱۱۵ نفر از متخصصان متعهد خدمت سهمیه آزاد و مناطق محروم جهت گذراندن طرح خدمتی در سیستان و بلوچستان توزیع شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار