کارشناس اداره کل هواشناسی استان خبر داد:

ورود سامانه جدید بارشی به استان بوشهر

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: از اواخر وقت فردا با نفوذ سامانه بارشی به استان، افزایش سرعت وزش باد، وقوع بارش باران، گاهی رگبار باران، رعدوبرق و وزش تندباد لحظه‌ای پیش بینی می‌شود.

هادی سالاری روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد از اواخر وقت فردا با نفوذ سامانه بارشی به استان و تداوم فعالیت آن طی روز‌های دوشنبه و سه شنبه، ضمن افزایش سرعت وزش باد، وقوع بارش باران، گاهی رگبار باران، رعدوبرق و وزش تندباد لحظه‌ای پیش بینی می‌شود. همچنین از روز دوشنبه تا پایان هفته خلیج فارس به تناوب مواج و متالطم خواهد بود.

وی آسمان را صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی فردا در برخی نقاط مه صبحگاهی و افزایش ابر پیش بینی و عنوان کرد: جهت وزش باد غالبا شمال غربی تا غربی از فردا جنوب شرقی تا جنوب غربی با سرعت ۸ تا ۳۲ گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر ارتفاع موج دریا را ۳۰ تا ۹۰ گاهی تا ۱۲۰ سانتیمتر اعلام کرد و افزود: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول، ۰۶:۱۷ مد اول دریا ۱۳:۴۲، جزردوم ساعت ۱۴:۴۸ و مد دوم ساعت ۲۲:۵۳ خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.