پلمب ۱۱ استخر شنا در خوزستان

 رییس هیات نجات غریق خوزستان از پلمب و جلوگیری از فعالیت ۱۱ استخر شنا در سطح استان خبر داد.

امید جشان زاده رییس هیات نجات غریق خوزستان گفت: اساس فعالیت ایمن یک استخر بکارگیری منجی غریق است، اما علی رغم تلاش فراوان در جهت ساماندهی استخر‌ها هنوز تعدادی از استخر‌ها تاییدیه ایمنی و فنی را از نظر این هیات ندارند.

او  ادامه داد: هیات نجات غریق خوزستان در راستای وظایف و مسئولیت‌های قانونی خود اسامی ۱۱ استخر را که علی رغم فرصت و کمک در جهت رفع مشکلات تا کنون نتوانسته اند تاییدیه فنی لازم را دریافت کنند به اداره کل ورزش و جوانان استان جهت جلوگیری از فعالیت ارسال کرد و طی نامه‌ای از سوی مدیرکل ورزش خوزستان به اداره اماکن نیز مقرر شد، این ۱۱ استخر در سطح استان پلمب شده و از فعالیت آن‌ها جلوگیری شود.

رییس هیات نجات غریق خوزستان گفت: متاسفانه برخی از استخر‌ها در برابر اعمال موارد قانونی از جمله داشتن تجهیزات ایمنی، قرارداد و بیمه نجات غریق و بکارگیری مدیر استخر مجرب مقاومت می‌کنند.

آقای جشان زاده افزود: البته در کل شرایط استخر‌ها در بخش تاییدیه فنی و مجوز فعالیت، نسبت ابتدای امسال شرایط مطلوبی دارد و امیدواریم این ۱۱ استخر هم در جهت رفع مشکلات خود اقدام کنند. همچنین جا دارد از مدیرمحترم ورزش و جوانان، معاون توسعه ورزش این اداره کل و رییس حراست اداره کل ورزش خوزستان به خاطر حمایت از هیات نجات غریق تشکر کنم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.