نمایشگاه تخصصی قطعات خودرو در مشهد آغاز به کار کرد

بیست و سومین نمایشگاه تخصصی قطعات خودرو و صنایع وابسته عصر دیروز با حضور فعالان این حوزه در محل نمایشگاه بین المللی مشهد آغاز به کار کرد.

مراسم آغازین نمایشگاه تخصصی قطعات خودرو و صنایع وابسته با حضور برخی مسئولان کشوری و استانی و تعدادی از متخصصان این حوزه در محل دائمی نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار شد.

سعید صیفی مدیر عامل نمایشگاه بین‌المللی مشهد گفت: این نمایشگاه با حضور ۶۰ شرکت از خراسان رضوی و ۹۰ شرکت از استان های، تهران، آذربایجان شرقی، اصفهان، یزد، البرز، گیلان، مازندران، مرکزی، فارس و اردبیل گشایش یافته است.

او افزود: زمینه فعالیت شرکت کنندگان در این نمایشگاه در زمینه قطعات خودرو اعم از قطعات موتوری، بدنه خودرو، قطعات پلیمری، روغن و روانکارها، باطری خودرو، شیشه و آینه و لنت ترمز است که در کنار آن هم سمینار و کارگاه آموزشی برگزار می‌شود.

 مدیر عامل نمایشگاه بین‌المللی مشهد با اشاره به اهداف برگزاری این نمایشگاه ادامه داد: تقویت صنعت خودروسازی و ایجاد فرصت برای بهبود وضعیت فعالان این عرصه از مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

صیفی بیان کرد: بیست و سومین نمایشگاه تخصصی قطعات خودرو و صنایع وابسته در ۲۵ هزار متر مربع محیط نمایشگاهی و در کل محیط مسقف این مجموعه برپا شده است.

او تصریح کرد: این نمایشگاه از امروز تا ۲۷ آبان ماه۱۴۰۲ طی ساعات ۱۸ تا ۲۲ در محل نمایشگاه بین المللی مشهد دایر است و پیش‌بینی می‌شود با استقبال گسترده بازدیدکنندگان روبرو باشد.

نمایشگاه بین‌المللی مشهد در سال ۱۳۷۷ با هدف تسهیل توسعه صنعت و ترویج تبادل نمایشگاهی در زمینی به وسعت ۶۰۰ هزار مترمربع به بهره برداری رسید. این مرکز سالانه با برگزاری بیش از ۶۰ نمایشگاه ملی و بین‌المللی میزبان حدود یک میلیون نفر بازدید کننده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.