مشهد؛

هفدهمین نمایشگاه خودرو از فردا در مشهد آغاز به کار می‌کند

هفدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو، قطعات و صنایع وابسته از فردا در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی مشهد آغاز به کار می‌کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد؛ احسان ارکانی، مدیرعامل نمایشگاه بین المللی مشهد با اشاره به برپایی هفدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو در مشهد گفت: این نمایشگاه با حضور ۱۵۰ شرکت داخلی و خارجی، در قالب هزار و ۵۰۰ غرفه و در فضایی به مساحت ۱۸ هزار متر مربع برپا می‌شود که علاوه بر سالن‌های مسقف، بخشی از فضای باز نیز به این نمایشگاه اختصاص یافته است.

وی افزود: ۶۰ شرکت نماینده از کشور‌های ژاپن، کره جنوبی، چین، ترکیه، آلمان، فرانسه، ایتالیا به ارائه اخرین دستاورد‌های خود در هفدهمین نمایشگاه خودرو مشهد می‌پردازند، همچنین کشور لهستان به صورت مستقیم در این نمایشگاه حضور دارد.

مدیرعامل نمایشگاه بین المللی مشهد با اشاره به زمینه فعالیت شرکت کنندگان در این نمایشگاه گفت: خودرو، روغن موتور، تجهیزات موتوری، بدنه و لاستیک اتومبیل، دزدگیر، تجهیزات برقی اتومبیل و صنایع وابسته از جمله زمینه‌های فعال در این نمایشگاه است.

ارکانی خاطرنشان کرد: از آن جایی که نمایشگاه بین المللی خودرو و قطعات مشهد چندین سال است که به صورت همزمان برگزار می‌شود، به عنوان بزرگترین نمایشگاه خودرو و قطعات در سطح کشور شناخته شده است و یکی از باکیفیت‌ترین نمایشگاه‌های کشور محسوب می‌شود.

وی همچنین از حضور حداکثری برند‌های خودرویی در هفدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد خبر داد.

گفتنی است هفدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو، قطعات و صنایع وابسته از ۱۶ تا ۲۰ مرداد ماه و از ساعت ۱۷ تا ۲۳ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی مشهد دایر است.

انتهای پیام//ف.

 

 شرکت ۶۰ شرکت در هفدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.